וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מאיימים להשבית הלימודים בשל האלימות בכיתה

31.3.2006 / 15:10

קבוצת הורים לתלמידים בבית ספר בת"א דורשים מהמנהלת למנות סייעת למורה של ילדיהם, זאת בשל האלימות הרבה בכיתה

קבוצת הורים לתלמידים בבית הספר גרץ שבצפון [[תל אביב]] דורשת מהנהלת בית הספר למנות סייעת למורה בכיתת הלימוד של ילדיהם, זאת בשל האלימות הרבה בכיתה. ההורים מאיימים כי אם לא תמונה סייעת, הם ישביתו את הלימודים.

מוניקה קורנבליט, מנהלת בית הספר, ניצבת במרכז הדיון אצל הורי התלמידים, שתולים בה את האשמה למצב הנוכחי בכיתה. ההורים מפנים נגד קורנבליט טענות קשות על התנהלותה. לטענת ההורים, הם ניסו לשוחח עם קורנבליט בעבר ובכל פעם נענו כי הנושא בטיפול, אך דבר לא נעשה. לדברי ההורים, המצב האלים בכיתה נמשך כבר 3 שנים.

במקומון העיתון "מעריב" דווח, כי לפני מספר ימים פנתה קבוצת ההורים במכתב למנהלת, בו הפצירו בה ואמרו כי קצו בהתעלמותה מבקשותיהם. ההורים ביקשו במכתב פעם נוספת למנות סייעת שתעזור למחנכת הכיתה להתמודד עם בעיית האלימות ההולכת וגוברת בכיתה, ובנוסף ציינו במכתבם, כי אם לא תיענה לבקשתם הפעם, הם ישקלו להשבית את הלימודים בכיתה.

המנהלת קורנבליט השיבה במכתב ששלחה למ"מ מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, לאה זיידה, בו היא מספרת שבית הספר נערך לתת מענה לבעיות בכיתה וכי התנהגותם של הילדים מושפעת מהתנהגות הוריהם. "הורי הכיתה מפולגים ומסוכסכים בינהם, מאז היו ילדיהם בגן ועד היום" כתבה קורנבליט. בנוסף ציינה, כי מעבר למכתב ההורים המדובר, ישנה גם קבוצת הורים שמשתפת פעולה עם מהלכי ההתערבות של ההנהלה ומסרבת להשבתת הלימודים בכיתה. עם זאת, קורנבליט ציינה שאם יימצא לנכון למנות לכיתה סייעת, היא תשמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully