וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הבעלים נגד חגיגות באנדזון

31.3.2006 / 13:53

בהצבעה של 3:29 הוחלט להגביל את הריקודים והמהלכים אחרי טאצ'דאון. מת רד היקי, ממציא השאטגאן. אנדרה דייסון חתם בג'טס

בהצבעה שנערכה ב-NFL הצביעו 29 מ-32 בעלי הקבוצות בעד ההגבלה של חגיגות שחקנים באנדזון. הבעלים הציבו קווים, גם אם לא ברורים, לחגיגות. למשל, החתימה של טרל אואנס על כדור, הטלפון של ג'ו הורן או קריעת השלטים של צ'אד ג'ונסון הם מהלך אסור. הטבעת הכדור (כמו שעושה טוני גוזאלז מקנזס סיטי) או ריקודים באנדזון - מותרים, אם כי הקווים בעניין הזה מטושטשים משהו.

"אני חושב שזו ישיבה שהייתה צריכה להתקיים", אמר מרטי שוטנהיימר, מאמן הסן דייגו צ'ארג'רס, המשחק הוא של הקבוצה, לא של שחקן יחיד.

רד היקי, האיש שהמציא את מערך השאטגאן (מערך בו הקוורטרבק עומד כחמישה יארדים מאחורי הסנטר על מנת להיערך למהלך מסירה) מת בגיל 89. היקי שיחק במכללת ארקנסו, ולאחר מכן בקבוצות הראמס, בקליבלנד ובלוס אנג'לס. הוא החל לאמן את הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס ב-1959, וב-1960 עיצב מערך חדשני, שבו הקוורטרבק עומד מספר יארדים (בין שלושה לחמישה בד"כ) מאחורי הסנטר. לאחר מכן שימש עוזר מאמן בדאלאס, שפיתחה ושיכללה את השיטה תחת רוג'ר סטאובך בעמדת הקוורטרבק.

הניו יורק ג'טס החתימו את מגן הפינה אנדרה דייסון, ששיחק בעונה האחרונה בסיאטל, במקום טיי לואו שנופה מהקבוצה. זוהי החתמה מצוינת לג'טס, שהפכו לקבוצה השניה שנהנית משירותיו של המגן הצעיר (חמש עונות בליגה) בגלל תקרת שכר. טנסי שיחררה אותו לפני עונה והסיהוקס השנה.

נקבע לוח המשחקים לעונה, כשהפילדלפיה איגלס והאוקלנד ריידרס יפתחו את טרום העונה משחק היכל התהילה בקנטון, אוהיו, ב-6 באוגוסט. בינתיים, הליגה חושבת על עריכת משחקי טרום עונה בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully