וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: אל תדברו איתנו על הכרה בישראל

31.3.2006 / 11:15

ראש הממשלה הפלסטיני תוקף את "המוסר הכפול" של ארה"ב ואת ה"חד צדדיות" של אולמרט. ומעכשיו אתם יכולים לשלוח לו מייל

ראש הממשלה הפלסטיני, [[איסמעיל הניה]], פירסם הבוקר טור אישי בעיתון ה"גארדיאן" הבריטי, בו הוא שב על סירובו להכיר בישראל, ומותח ביקורת על המדיניות ה"חד צדדית" בה נוקטת הממשלה בראשות אולמרט.

"יש לנו את כל ההצדקה להגיב בכל האמצעים שעומדים לרשותינו", אם ישראל תמשיך לפגוע בפלסטינים, ולהטיל עליהם סנקציות, כותב הניה, שהושבע השבוע כראש הממשלה.

הטור של הניה, הכולל את כתובת המייל האישית שלו, פורסם יום לאחר הפיגוע בקדומים, בו נהרגו ארבעה ישראלים. חמאס כינתה את הפיגוע: "תגובה טבעית לפשעים של ישראל".

"המסר של חמאס והרשות הפלסטינית לקהילה הבינלאומית הוא כזה: אל תדברו איתנו על הכרה ב'זכות קיומה' של ישראל או על סיום ההתנגדות, עד שתשיגו התחייבות ישראלית לנסיגה מהאדמה שלנו, ולהכרה בזכויותינו", כותב הניה.

בהתייחסו לאיומי המערב לקצץ בכספי הסיוע לפלסטינים, מרגיע הניה: "חברינו הבטיחו להשלים את הפערים", בהתייחסו לאומות הערביות.

הניה מתח ביקורת על מה שכינה "המוסר הכפול השערורייתי" של ארה"ב והאיחוד האירופי, אשר מפנים דרישות כלפי חמאס ואינן לוחצות על מ"מ רה"מ, אהוד אולמרט, לפנות את ההתנחלויות ולהפסיק את הצעדים החד צדדיים. "החד צדדיות של אולמרט היא מתכון לעימות", כתב הניה. "זו תוכנית לכפות מצב קבוע, בו הפלסטינים מקבלים מולדת שסועה לחתיכות, שאינה נגישה, בגלל התנחלויות שנבנו תוך הפרה של החוק הבינלאומי, על אדמה שנלקחה באופן לא חוקי מהפלסטינים".

"שום תוכנית לעולם לא תצליח, בלי התחייבות (בתמורה לסיום העויינות מצד שני הצדדים) לנסיגה ישראלית כוללת, מהשטחים שנכבשו ה-1967, כולל מזרח ירושלים; שחרור כל האסירים שלנו; הוצאת כל המתנחלים מכל ההתנחלויות; והכרה בזכות השיבה של כל הפליטים".

הניה השאיר את כתובת המייל שלו, לטובת הגולשים:ihaniyyeh@hotmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully