וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

57 הרוגים בטביעת ספינת תיירים בבחריין

31.3.2006 / 10:17

63 מבין 130 הנוסעים חולצו בשלום. בהרוגים - אזרחים בריטים. טרם ברור מה גרם לטביעת הספינה

57 בני אדם נהרגו לאחר שספינת תיירים ועליה 130 בני אדם טבעה אמש מול חופי בחריין. כמה מההרוגים הם אזרחים בריטים.

מפקד משמר החופים של בחריין דיווח על חילוצם של 63 ניצולים. לדברי בכירים בבחריין, המעבורת יצאה לשיט של כמה שעות מול חופי בחריין, וטבעה במרחק של קילומטר וחצי מהחוף.

למקום הוזעקו מסוקים וצוללנים מחיל האוויר האמריקאי שהצטרפו לכוחות החילוץ המקומיים במאמצי החיפוש אחר ניצולים. על החוף המתינו באותה שעה קרובי משפחתם של נוסעי המעבורת, בתקווה למצוא את קרוביהם בין הניצולים שהגיעו לחוף. חלק מהניצולים הגיע לחוף שותתי דם, ו-24 מהם פונו לבתי החולים.

כוחות החילוץ הגיעו למקום הטביעה דקות ספורות לאחר שאחד מנוסעי הספינה הודיע למשמר החופים על שקיעתה של הספינה. על סיפונה היו באותה עת תיירים מהודו, דרום אפריקה, סינגפור ובריטניה וכן כמה אזרחים בחריינים. אחד הניצולים סיפר לסוכנות הידיעות של בחריין כי "האנשים פחדו מאוד. הם נאבקו זה בזה וצעקו אחד על השני". שר הפנים של בחריין אמר כי "מבצע ההצלה נמשך. אנו מקווים כי ניצולים נוספים יחולצו".

עד כה לא ברור מה גרם לטביעתה של הספינה, שכן לדברי מפקד משמר החופים, תנאי מזג האוויר באזור היו טובים מאוד. הבעלים של הספינה אמר לטלוויזיה של בחריין, כי ייתכן שמספר גדול מידי של נוסעים שהיו על סיפון הספינה, הוא הגורם לטביעתה. בכיר במשרד הפנים בבחריין אמר כי האפשרות שמדובר באירוע טרור נשללה על הסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully