וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עשרת הדברות של משה רבנו

משה ברקוביץ'

30.3.2006 / 15:22

לקראת הפתיחה, וואלה! בייסבול משיקה פינה חדשה, ובה משה ברקוביץ', האיש שלנו בדי. סי. מחכים אותנו. הוא בוחר להתחיל מהסוף, ולנבא מה יהיה בתום העונה

סוף מרץ ותחילת אפריל בדרך כלל מלאי אירועים, והשנה הזו לא יוצאת דופן. אנחנו כאן כדי לוודא שבין מערכת הבחירות "הכי חשובה בתולדות מדינת ישראל", הפיינל פור של המארץ' מאדנס והשאלה הרת הגורל "היכן ישחק ראובן עובד בעונה הבאה?" האירוע הבאמת חשוב יזכה לסיקור הראוי.

אז בלי שהיות מיותרות – מהאנשים שחזו את העפלת ג'ורג' מייסון (כל מי שמעולם לא גר בוירג'יניה ויודע מי זה ג'ורג' מייסון – לך חפש לך חיים) לפיינל פור, צפו 7 מנדטים לגימלאים וחזו את עליית מחירי בשר הבקר, הנה 10 תחזיות בייסבול לעונה הקרובה שאתם יכולים לקחת לבנק:

תארים אישיים:

1. רנדי ג'ונסון (ניו יורק יאנקיז) זוכה באמריקן ליג סיי יאנג:

הוא כבר בן 41. ברוב השנה שעברה עלה ריח צחנה עזה מהברונקס (אפילו יותר מבדרך כלל – אם להודות על האמת המקום די מגעיל) ורנדי היה רחוק מדומיננטיות. מהירות ההגשות שלו ירדה ואנחנו חוזים שהוא כבר לא יהרוג יונים עם פאסטבולס כמו שהוא היה נוהג לעשות באימונים.

אבל: כמה שהוא הסריח הוא עדיין הביא 17 נצחונות, יותר גרוע הוא לא יכול להיות והשנה השנייה ביאנקיז היא בד"כ טובה יותר מהראשונה. בכל זאת – מדובר ברנדי ג'ונסון – אחד המגישים הכי מפחידים והכי דומיננטים שיש לליגה להציע.

התחזית: 25 ניצחונות, ERA באיזור 3.00 וסיי יאנג.


2. ג'ייסון שמידט (סאן פרנסיסקו ג'איינטס) - לוקח את הסיי בנשיונל ליג:

שמידט תותח כשהוא בריא והעונה הוא בריא. אחרי עונה מלאת פציעות ואכזבות הוא חוזר והפעם הוא ילך עד הסוף.

תחזית: 22 ניצחונות.


3. אמריקן ליג - MVP:

לא יודע. בטח אלכס רוריגז שוב. ולאדימיר גררו (זה לא בדיחה – באמת יש שחקן כזה, זה לא סתם איזה מגיב פה באתר, והוא אפילו לא רוסי) יפצע באמצע העונה ולא יהיה גורם במירוץ.


4. נשיונל ליג MVP:

ג'ייסון ביי (פיטסבורג פיירטס). אחרי קרב קשה עם אלברט פוחולס, ביי יקח את התואר בזכות עונה של 40 הומראנס ו-30 בסיסים גנובים. אלברט פוחולס יזכה שוב בתואר השחקן עם השם הכי מגניב אולי חוץ מאמביוריקס בורגוז.

5. שחקן הקאמבק של העונה:

אריק גאנייה (לוס אנג'לס דודג'רס). אריק "GAME OVER " גאנייה, הקלוזר האימתני, חוזר מפציעה שהגבילה אותו ל-14 משחקים בלבד בעונה הקודמת. מאז הוא הספיק לעבור ניתוח, להתאושש ובספרינג טריינינג הוא נראה טוב. גאנייה (הקנדי למי שלא יודע) מחזיק בשיא השמירות הרצופות והשנה הוא צפוי לפתוח בסטריק חדש. יש המון מומחים שחוזים לו התאוששות יותר איטית מהניתוח והפציעה – עבדכם הנאמן הוא לא אחד מהם. גאנייה יביא 45 סייבים לפחות ועוד איזה 5 ניצחונות תוך כדי שהוא דופק סטרייקאאוטים כיד המלך. חבל רק שהוא משחק בדוג'רס (קבוצה מסריחה בעיר עוד יותר מגעילה) אבל אף אחד לא מושלם (והעובדה שהוא אצלי בקבוצת הפנטזי אמורה להפוך את הנבואה הזו לקדושה).

6. הבאסט של העונה:

איי ג'יי בארנט (טורונטו בלו ג'ייס): בארנט הוא דווקא שחקן שאני אוהב אבל לצערי, לצערו, לצער אוהדי הג'ייס ולצערו של המנכ"ל שלהם שנתן לו חוזה מטורף של 55 מיליון דולר ל-200 השנה הקרובות, בארנט לא יכול להחזיר את ההשקעה. המעבר לאמריקן ליג יעלה לו את ה-ERA בערך בראן שלם ויביא אותו למעל 4.00. בנוסף לכך הוא הולך להגיש נגד התקפות מהטובות בליגה (יאנקיז, רד סוקס, טמפה ביי דויל רייס ואפילו לבולטימור יש כמה חובטים טובים) על בסיס קבוע. ועוד לא הזכרתי את הפציעה שהוא סוחב, שבגינה כבר הודיעו שהוא הולך לפתוח את העונה ב-DL (רשימת הפצועים).

תחזית: בארנט יפתח במשהו כמו 25 משחקים וינצח פחות מ-12. לא משהו ששווה את החוזה המטורף שלו.

תארים קבוצתיים - הקבוצות הגרועות

יש מספיק מומחים שמנסים לחזות איזה קבוצות יעפילו לוורלד סיריס ומי תנצח, ולכן אני לא אעשה את זה (למרות שאני יודע בדיוק מי הן, והולך לעשות בגלל זה ימבה כסף בווגאס). במקום זה נבחר את הקבוצות המפתיעות לטובה ולרעה, ונתחיל בגרועות:

7. וושינגטון נשיונלס - הנשיולס פתחו את העונה הקודמת בסערה ואפילו הובילו את הבית שלהם לפני פגרת האולסטאר (שזה בערך מקביל לכך שהפועל כפר סבא יעלו ליגה ובעונה הראשונה שלהם יובילו את ליגת העל עד אמצע העונה). למגינת ליבם של אוהדי הנשיונלס, הנס לא יימשך והקבוצה תחזור למה שהיא יודעת לעשות הכי טוב – וזה להסריח את השועלים. התקפה מגעילה יחד עם טעויות ניהול בסיסיות ושחצניות, כמו הטרייד שהביא את אלפונסו סוריאנו וההורדה של ראיין צ'רץ' למיינורס, יחד עם פיצ'ינג רעוע (שני מגישים פותחים טובים וקלוזר שיודע רק לזרוק פאסטבולים זה לא מספיק) יסייעו לקבוצה הסימפטית לסיים במקום האחרון בבית. גם את פרנק רובינסון המנג'ר אני לא אוהב, המגעיל הזה.

8. טורונטו בלו ג'ייס – הג'ייס השקיעו כספים רבים בפגרה על מנת להתחזק אבל כותב שורות אלה חוזה שלמרות כל המאמץ הם ימצאו את עצמם מתמודדים על המקום השלישי בבית מול טמפה ביי ובולטימור – מה שהיה קורה גם אם לא היו משלמים מעל 100 מיליון דולר לאיי ג'יי בארנט ובי ג'יי ראיין (בכלל – נראה שאסטרטגית ההשקעה של הנהלת הבלו ג'ייס הייתה לשלם לפחות 40 מיליון דולר לכל שחקן בפרי אייג'נסי שיש לו את המילה ג'יי בשם – אולי מתוך הזדהות עם המועדון).

אז אולי הם לא ממש יסריחו אבל הם גם לא יהיו קונטנדרים. אם כבר הזכרנו את טמפה ביי, הם הולכים להפתיע את כולם ולקחת את המקום השלישי בבית הזה. או שלא.

עוד קבוצות שיסריחו הן קנזס סיטי, קולורדו וסיאטל, אבל ממש לא חוכמה לחזות את זה, והטור הזה מתרכז, הרי, במידע חשאי שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר.

המפתיעות לטובה:

9. פלורידה מארלינס – בעלים קמצן, שוק קטן ומגרש לא מתאים גרמו למכירת חיסול של כמעט כל השחקנים הפותחים של המארלינס בעונה שעברה תוך הליכה מודעת לעונת בנייה. למרות כל זאת, גובשה במארלינס חבורה של צעירים מוכשרים שילחמו(נשמע כמו קבוצה שרק העפילה לליגת העל בכדורגל – אני יודע – אבל זה באמת מה שהם) ויפתיעו הרבה קבוצות.

ההגשה של פלורידה לא נחלשה כמו שרבים וטובים חושבים (ג'וש בקט ואיי ג'יי בארנט עזבו אבל בקט בקושי שיחק גם ככה ובארנט? כבר דיברנו על בארנט) ואת העזיבה של טוד ג'ונס אי אפשר להגדיר כמכה קשה לבולפן. כמה מילים שאני לא אכתוב לא יצליחו להמחיש כמה אני סולד מהמגיש הזה, אז נעזוב את הרדנק בשקט.

התחזית היא שג'ו בורובסקי - האיש והאגדה - ייכנס לנעליו (הקטנות) של ג'ונס ויחזיר עטרה ליושנה (אמרתי כבר שהוא מצביע ש"ס?) ושצוות מגישים פותחים מוכשר בראשות דונטרל ויליס יוביל את הקבוצה למאזן של 70 נצחונות.

10. שיקגו קאבס – כולם צופים שמילווקי תשתפר, ולא חוכמה להגיד אותו הדבר. אני צופה שהסוס השחור בבית הזה תהיה שיקגו, למרות שלא תקבל יותר מדי אינינגים משני הגמלאים שלהם, מארק ("המגיש הטוב ביקום", אלק) פריור וקרי (זה לא שם של בחורה או של הפרשה?) ווד. קרלוס זמבראנו יגיע לראשונה בקריירה שלו ל-20 נצחונות, ובעזרת התקפה משופרת קמעה הקאבס יתנו פייט לקרדינלס ולאסטרוס על ראשות הבית.

עד כאן להפעם.

טוב נו... אני לא יכול להתאפק - היאנקיז הולכים לקחת את האמריקן ליג איסט ואפילו לנצח סיבוב אחד בפלייאוף לפחות. הפיצ'ינג שלהם יהיה סביר עם רנדי (סיי) ג'ונסון והכוח העולה שון צ'אקון. מייק מוסינה הוא בגדר בונוס אם ישאר בריא, כמו גם וואנג וקארל פבאנו. על ההתקפה אין מה להרחיב את הדיבור והיאנקיז ידברו חזק מאוד העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully