וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ניצחון 49 לדאלאס

30.3.2006 / 14:39

הסטארס גברו על אנהיים 1:2. ארבעה אסיסטים ליאגר ב-1:5 של הריינג'רס על האיילנדרס. בפאלו ניצחה את בוסטון 3:4

דאלאס - אנהיים 1:2

כל השערים במשחק הובקעו בשליש השני, כשניקו קפאנן כובש בדקה ה-17 שלו ומעניק לסטארס ניצחון 49 העונה. סרגיי זובוב העלה את הכוכבים ליתרון, לפני שראיין גטסלאף הישווה זמנית. למרטי טורקו הספיקו 15 עצירות כדי להיות השוער המנצח ביותר בליגה, עם 39.


בפאלו - בוסטון 3:4

שיפור עמדות לסייברס, שהזדקקו לשער פאוור פליי של ג'יי פי דומונט עשר דקות לסיום. זה היה שערו השני של דומונט, שהבקיע גם בשליש הראשון. שני אסיסטים לטים קונולי.


איילנדרס - ריינג'רס 5:1

לא בכל יום יארומיר יאגר כובש, אבל גם כשהוא לא - הוא מכין. ארבעה טיגונים של הצ'כי החולני סייעו לו לרשום 113 נקודות לעונה הנוכחית, שיא חדש. הקודם, 109, שייך לז'אן ראטל. "אין פה בכלל שאלה", אמר ריק די פייטרו, שוער האיילנדרס, "הוא ה-MVP".


קרוליינה - וושינגטון 5:1

הפסד ביתי מביך להוריקנס, שעדיין לא הבטיחו את אליפות הבית. אלכסנדר אובצ'קין הבקיע את שערו ה-48 העונה, מאט בראדלי הוסיף צמד וברנט ג'ונסון עמד בלחץ הקרולייני כשעצר 49 דסקיות.


קלגארי - לוס אנג'לס 1:2

הפליימס כיבו את לוס אנג'לס הדועכת, שהולכת ומאבדת את מקומה בפלייאוף, בעוד קלגארי מתמקמת במקום השלישי במערב. ג'יימי לונדמרק וג'רום איגינלה עם השערים ללהבות, 25 עצירות למיקה קיפרוסוף בשער.


ונקובר - מינסוטה 1:2

אחרי ארבעה נצחונות בהם קילקלו הויילד לכל דבר שזז את תמונת הפלייאוף, באו הקאנוקס והשביתו אותם עם שער מספר 30 של אנסון קרטר בדיוק בזמן - 7 שניות לסיום. 20 עצירות לאלכס אולד בשער המנצחים, שהובילו משער של דניאל סדין. בראיין רולסטון, עם ה-32 שלו, הישווה זמנית.


במשחקים נוספים:

שיקגו - סט. לואיס 2:3
פיטסבורג - פלורידה 5:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully