וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קונגרס בארה"ב חשודה שהתקיפה שוטר

30.3.2006 / 11:00

חברי קונגרס לא חייבים לעבור בגלאי מתכות, אז סינת'יה מק'קיני עקפה את המתקן. שוטר לא זיהה אותה, תפס לה בזרוע וחטף אגרוף

חברת [[בית הנבחרים האמריקאי]], סינתיה מק'קיני (דמוקרטית מג'ורג'יה) הלמה באגרופה בשוטר משטרת [[וושינגטון הבירה]], לאחר שרדף אחריה בטעות משום שלא עברה דרך גלאי מתכות. חברי [[הקונגרס]] האמריקאי אינם מחויבים לעבור דרך הגלאי.

מקורות מסרו לתחנת NBC בבירה האמריקאית, כי השוטר שמר בכניסה לאחד מבנייני בית הנבחרים. הוא לא זיהה את מק'קיני ולא ראה את תג הזיהוי שלה בעת שהיא עקפה את הגלאי.

השוטר קרא אחריה "גברת, גברת", והלך אחריע במטרה לעוצרה. כשהגיע למק'קיני, הוא תפס בזרועה. על פי דיווחים של עדי ראייה, מק'קיני משכה את זרועה והלמה באגרופה בחזהו של השוטר. משרדה של חברת בית הנבחרים טרם הגיב על הפרשה.

באתר "דראדג' ריפורט" מדווח, כי האירוע כולו הונצח במצלמות האבטחה במקום. האתר מוסיף כי השוטר מתכוון להתלונן נגד המחוקקת, וכי משטרת הבירה ממתינה רק שהקונגרס ייצא לפגרה כדי לעצור אותה.

באינטרנט התפרסמה הצהרה, שמיוחסת למק'קיני אולם טרם אושרה רשמית. בהצהרה נאמר, כביכול מפי מק'קיני, כי שוטרים לבנים מטרידים אותה בגלל התסרוקת החדשה שלה. "האם אני חייבת להודיע למשטרה בכל פעם שאני משנה תסרוקת? אם כך, איך נסביר את העובדה שב-11 שנים בהן היו לי צמות, עדיין נתקלתי בבעיה הזו מצד שוטרים לבנים מסוימים?"

בהודעה המיוחסת למק'קיני נטען עוד, כי המחוקקת ביקשה מהשוטר מספר פעמים שלא לגעת בה, וכי הציגה בפניו את תעודת הזיהוי שלה לבקשתו.

מק'קיני נחשבת לחברה ב"שוליים הקיצוניים" של [[המפלגה הדמוקרטית]]. כמחוקקת שחורה, היא מרבה לייחס בעיות שונות – כמו לדוגמא טיפול הממשל ב[[הוריקן קטרינה]] – לגזענות נגד שחורים. בסוף 2005 ננזפה מק'קיני על חריגות משמעותיות מחוקי מימון הבחירות, והוכרחה והחזיר עשרות אלפי דולרים שקיבלה כתרומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully