וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "לה וידה לוקה" יהפוך לריקוד מושחת?

13.5.2000 / 11:38

ריקי מרטין ונטלי פורטמן צפויים לככב ב"ריקוד מושחת 2"

הזמר ריקי מרטין מנהל משא ומתן במטרה לככב כמורה לריקוד מפתה בגרסה מחודשת לסרט "ריקוד מושחת" משנות ה-80, בו כיכבו פטריק סוויזי וג'ניפר גריי. במידה ויקבל את התפקיד, צפוי מרטין לרקוד הרבה ריקודי ממבו עם השחקנית נטלי פורטמן, שמנהלת גם היא מגעים לקבלת תפקיד הכוכבת.

"ריקוד מושחת" הפך לאחד הסרטים המצליחים והפופולריים של שנות ה-80. הוא הצליח לגרוף 63 מיליון דולר רק בבתי הקולנוע בארה"ב ו-150 מיליון דולר בכל העולם. גם פס הקול של הסרט נמכר בהיסטריה.
למי ששכח: סוויזי שיחק כמורה לריקוד באתר נופש. הוא הצליח לפתות את בתו הצעירה (גריי) של אדם עשיר ושמרן שהגיע עם משפחתו לנפוש במקום, על ידי כך שלימד אותה לרקוד ריקודים אקזוטיים. ולבסוף, איך לא, האהבה ניצחה, והאב נאלץ להסכים לקשר בין בתו לאהובה.

מפיקי הסרט החדש, שצפוי להקרא "ריקוד מושחת 2", מקווים שמרטין ופורטמן יביאו קהל חדש לסרט. העלילה החדשה תתרחש באחד מחופי מיאמי. הסרט צפוי לכלול את ריקודי הממבו, הסלסה והטנגו. גורמים הקשורים להפקת הסרט טוענים כי ייתכן וסוויזי ישתתף גם הוא בתפקיד זעיר. בשנת 1996 הוצע לסוויזי לחזור שוב על תפקידו בסרט תמורת 5 מיליון דולר, אולם, לא ברור מדוע, הדבר לא יצא אל הפועל.

הרעיון לסרט החדש נדון סביב ארוחת צהריים בין שני גורמים בכירים בחברות מירמקס וארטיסאן כבר בדצמבר 1999, אולם הוא נודע לראשונה רק בפסטיבל קאן שלשום. "ריקוד מושחת הוא אבן בוחן תרבותי ונכס בלתי רגיל" אמר הרווי ויינשטיין מחברת מירמקס. עלות הסרט צפויה להגיע ל-20-25 מיליון דולר.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully