וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל בעלי רשיון הנהיגה בישראל יצולמו מחדש

29.3.2006 / 17:39

הצילום יערך בשיטה ביומטרית חדשה, המאפשרת לזהות אדם גם לאחר שנים או שינויים. כל נהג יוזמן לצילום לקראת חידוש הרישיון

החל מ-9 באפריל 2006 יצולמו מחדש כל בעלי רשיונות הנהיגה בישראל, במסגרת תוכנית משרד התחבורה להתאים את רשיונות הנהיגה לתקנים האירופאים.

צילום הנהגים יתבצע בשיטה ביומטרית חדשנית המאפשרת זיהוי מוחלט של האדם המופיע בצילום, גם לאחר שנים רבות ולאחר שמראה פניו השתנה בשל שינויים פיזיולוגים או חיצוניים שחלו במראה הנהג.

התמונות החדשות ישמרו במאגר מרכזי מיוחד של משרד התחבורה וישמשו את המשרד לצורך חידוש רשיונות הנהיגה או הנפקת רשיונות אחרים של משרד התחבורה כמו רשיון שיט או טיס.

צילום הנהגים יתבצע באמצעות חברות טלדור ומרמנת שזכו במכרז של משרד התחבורה להקמה ותפעול של מערך תחנות הצילום בכל רחבי הארץ. חברות "טלדור" ומ.מ.ס.י שהפעילו את תחנות הצילום עד כה יפסיקו את צילום מבקשי רשיונות הנהיגה מיום ראשון הקרוב (2 באפריל), כך שיווצר פער זמנים בין הפעלת תחנות הצילום, ולא ניתן יהיה להצטלם במשך שבוע ימים.

יצויין כי צילום הנהגים לא יתבצע באופן מרוכז, אלא באופן פרטני לכל נהג לקראת מועד חידוש רשיון הנהיגה שלו. סך הכל יצולמו שוב 3.3 מיליון נהגים הרשומים כיום במחשבי משרד התחבורה.

צילום מבקשי רשיונות הנהיגה יחודש ב-9 באפריל, באמצעות רשות הדואר וחברת מרמנת, בשל המעבר לחברות החדשות והצורך בשידרוג מערך מחשבי אגף הרישוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully