וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מונטריאול ממשיכה לברוח

הקנדיינס כבר עם פער 5 נקודות במזרח מאטלנטה אחרי עוד שאט אאוט של הואה - 0:2 על האיילנדרס. גם ניו ג'רזי ניצחה, בפנדלים

מונטריאול - איילנדרס 0:2

מאז שכריסטובל הואה תופס דרך קבע את שער הקנדיינס, דברים טובים קורים להם. 36 עצירות של השוער המצוין היקנו לו שאט אאוט שישי העונה. כשחושבים על זה שאת כולם השיג בפחות מחודשיים - זה מאוד מרשים. כריסטופר היגינס וראדק בונק עם השערים, 34 עצירות לריק די פייטרו, שהיה היחיד שהגיע למשחק מניו יורק.


פילדלפיה - טורונטו 3:2

מאטס סונדין הבקיע אחד ובישל אחד, וסיבך את הפליירס במאבק על הבכורה באטלנטי. המייפל ליפס, למרות הניצחון, עדיין בסכנה להחמיץ את הפלייאוף, לראשונה מאז 1998.


קולומבוס - סן חוזה 1:4

ריש נאש יצר תקלה גם במערכת של הכרישים, כשצמד שלו הביא את הבלו ג'אקטס ל-29 נצחונות, המספר הגבוה ביותר בהיסטוריה הקצרה של המועדון. דייויד ויבורני טיגן שני שערים ומארק הארטיגן ומני מלהוטרה השתתפו גם הם בחגיגה עם שער כל אחד. סטיב ברנייה פתח את מסכת השערים, עם יתרון שלא הספיק לשארקס.


אוטאווה - ניו ג'רזי 2:2 (0:1 לדווילס בפנדלים)

שער חשוב מאוד של סקוט גומז בשוט אאוט הרחיק את הדווילס 5 נקודות מאטלנטה שבמקום התשיעי במזרח. דני היטלי כבש צמד והעלה את מספר שעריו ל-42 בשורות הסנאטורס, בראיין ג'יונטה הבקיע את ה-41 שלו לניו ג'רזי. 33 עצירות של ריי אמרי לא הספיקו לטורונטו.

קולורדו מסיימת את הרצף של אנהיים

קולורדו - אנהיים 3:4

אחרי שישה נצחונות רצופים, המייטי דאקס חוזרים לקרקע עם הפסד שנגרם משער של אנדרו ברונט שש דקות לסיום. ברונט היה גיבור המשחק, כשהבקיע שער לפני כן וגם מסר לאסיסט אחד. ג'ו סאקיק עם שלושה בישולים לאווס. שער ואסיסט לטימו סלאני הבלתי נלאה באנהיים.


אדמונטון - מינסוטה 3:2

פייר מארק בושארד ובראיין רולסטון הבקיעו בשליש השלישי, הפכו את התוצאה ותקעו מקל בגלגלי האוילרס, שלא הצליחו להתרחק מסן חוזה ונמצאים עדיין מרחק ניצחון אחד מהמקום התשיעי. בושארד ורולסטון גם הכינו שער אחד לשני, בניצחון הרביעי של הויילד.


פיניקס - נשוויל 3:5

קרטיס ג'וזף פתח לראשונה מ-21 במרץ וצבר ניצחון מספר 424 בקריירה, כשהוא עוזר לעצמו עם 28 הצלות. גם דרק מוריס בלט בפיניקס עם שער ואסיסט. הפרדאטורס עדיין מרוחקים שש נקודות מהמקום החמישי, וכנראה יארחו את סדרת הפלייאוף הראשונה בכל מקרה.

חדשות הליגה:

- ג'ייסון אליסון, הפורוורד של טורונטו מייפל ליפס, ייעדר לזמן לא ידוע בגלל שבר ביד.

- דארסי הורדיצ'וק, שחקן הכנף שמאל של נאשוויל, הורחק ל-3 משחקים ללא תשלום אחרי שהתחיל מריבה עם שחקן של לוס אנג'לס.

- במהלך ההפסקה השניה במשחק של קולורדו נגד אנהיים, עמד מושל מסצ'וסטס, מיט רומני, במרכז המגרש כשהוא לובש חולצה של דנבר ברונקוס. רומני הפסיד בהתערבות עם מושל קולורדו, ביל אוונס, כאשר הברונקוס ניצחו את ניו אינגלנד פטריוטס בפלייאוף ה-NFL השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully