וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעצרו את הספין, אני רוצה לרדת

רועי כ"ץ

29.3.2006 / 11:51

רועי כ"ץ שמע אתמול בלילה 5 המשפטים שתפסו את אוזנו הערלה, ויש לו מה להגיד עליהם

זהו, נגמרו הבחירות. אפשר להחשיך את האולפנים, להוריד את האיפור ולנשום לרווחה לאחר ערב השידורים המנופח והמופרך. כעת צריך, למען הציבור כמובן, לנסות לפרק כמה מהסיסמאות הנבובות שנשמעו אתמול בערב ולעצור את הספינים הזולים, שהחלו לרחף מיד לאחר סגירת הקלפיות.

"יחימוביץ: פרץ - המנהיג הבלתי מעורער בעבודה"

עמיר פרץ השיג אמש רק מנדט אחד יותר מעמרם מצנע ב-2003. פרץ לא ניסה חזק מספיק לשמור את שמעון פרס במפלגה, גם אהוד ברק קיבל מהיו"ר הצעיר הצעות, שניתן וצריך היה לסרב להם. התוצאה - מפלגת העבודה שילמה אתמול מחיר יקר על היהירות וחוסר הניסיון של פרץ, שעם ברק ופרס יכול היה אתמול להתחיל ולהקים ממשלה. ההצהרות המהירות (מדי?) של שלי יחימוביץ' על מעמדו המוצק של פטרונה במפלגה, רק מעידות עד כמה כיסאו מתנדנד.

"ליברמן: בבחירות הבאות נהיה מפלגת השלטון"

לאביגדור ליברמן יש תיאבון גדול אבל זיכרון קצר. ד"ש, צומת ושינוי היו שם לפניו, מפלגות מטאוריות שניזונו מוואקום במפלגות הגדולות. ליברמן יודע היטב, שלשלטון מגיעים רק דרך המפלגות הגדולות במרכז המפה הפוליטית, וזה אומר שהגיע הזמן למנף את ההישג האדיר בבחירות ולהתחיל את ההשתלטות העוינת על הליכוד.

"ישי: פסק ההלכה של הרב יוסף נגד נסיגה בלי הסכם עומד בעינו"

פסק הלכה או לא פסק הלכה, ש"ס חייבת לעצמה להיות נוכחת בממשלה. אלי ישי וחבריו אינם יכולים להרשות לעצמם להמשיך ולשבת עוד כמה שנים באופוזיציה, וזאת גם במחיר מדיני יקר. הרב עובדיה רואה בשנים האחרונות את המפעל החינוכי האדיר של ש"ס יורד לטמיון בגלל הניתוק מעטיני תקציב המדינה, שום התנתקות לא תעצור את חסידיו מהחזרת עטרה ליושנה בחוק ההסדרים הבא עלינו לטובה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"נתניהו: אמשיך להוביל את הליכוד ואשקם המפלגה"

מעניין אם אפילו ביבי קונה את הסחורה, שהוא מנסה למכור לתקשורת ולציבור. זוהי התבוסה השנייה שנתניהו מוביל אליה את הליכוד, והניסיון להציג את המפלה כתוצאה של הפילוג שכפה שרון על הליכוד הוא נבזי במיוחד. מי שסימן לשרון את הדרך לקדימה הם נתניהו והמורדים, שנכנסו לכנסת על גבי גל הפופולאריות האדיר ממנו נהנה אריק ואיבדו את הכל, ברגע שהזקן מחוות השיקמים החליט על המפץ הגדול.

אין ספק שביבי וכחלון יצליחו לשקם את המפלגה החמישית בגודלה.

"אולמרט: תודה לך אריק, בשמי, בשם נבחרי קדימה, ובשם עם ישראל"

ואולמרט יודע מצוין על מה הוא מודה לאיש השרוי בתרדמת בקומה 7 בבית החולים הדסה. רק אריק שרון יכול היה לגרד ח"כ בתחתית רשימת הליכוד לראש ממשלה תוך קדנציה בודדת.




הכותב הוא עורך מהדורת חדשות HOT בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully