וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת סטנפורד תשלח סטודנטים לישראל

29.3.2006 / 12:00

באוניברסיטה האמריקאית היוקרתית מעצבים תוכנית שבמסגרתה יוכלו סטודנטים אמריקאים לעשות כאן חלק מלימודי התואר

אוניברסיטת סטנפורד ב[[ארה"ב]], מהאוניברסיטאות היוקרתיות בעולם, מתכוונת לפתח תוכנית ניסיונית, שבמסגרתה יוכלו סטודנטים אמריקאים, שלומדים תחום שיש לו זיקה לישראל, לעשות כאן חלק מלימודי התואר.

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי נשיא אוניברסיטת סטנפורד, פרופ' ג'ון הנסי, גילה את תוכניות האוניברסיטה בפגישה שקיים לפני כמה ימים עם הקונסול הכללי של ישראל ב[[סן פרנסיסקו]], דוד עקוב.

הנסי סיפר, כי ישנה דרישה רבה של סטודנטים מהאוניברסיטה לקיים תוכניות לימודים בישראל למרות אזהרת הנסיעה של משרד החוץ האמריקאי שפורסמה בגלל סכנת הטרור.

הנסי הוסיף, כי האוניברסיטה מתכננת כעת להפעיל פיילוט בצפון הארץ, שישלב לימודי היסטוריה, אריכאולוגיה ופוליטיקה עכשווית. אם הפיילוט יצליח, תבנה סטנפורד תוכנית לימודים קבועה בישראל. בימים אלה מחפשת סטנפורד את המוסד האקדמי הישראלי שעמו תשתף פעולה בניהול התוכנית.

עד לפרוץ האינתיפדה הכירו אוניבסיטאות אמריקאיות רבות בלימודים האקדמאיים בישראל, אך לאחר פרוץ האינתיפדה הן פירשו לחומרה את אזהרת הנסיעה של משרד החוץ האמריקאי וביטלו את ההכרה האקדמית בלימודים בארץ, מחשש שסטודנטים ייפגעו בפיגועי טרור והאחריות תיפול עליהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully