וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיכאל איתן דורש לחקור כישלון הליכוד

29.3.2006 / 13:34

עוד אמר איתן, כי יש לבדוק את החלפת הנהגת המפלגה. בכירים במפלגה אמרו, כי "נתניהו צריך לקום וללכת בשל התוצאות"

בעקבות תבוסת הליכוד בבחירות, החלו היום גורמים במפלגה למתוח ביקורת על התנהלות המפלגה שהביאה לכישלון, וגם על התנהלותו של היו"ר, ח"כ בנימין נתניהו. "העם לא רק שלא רוצה את ביבי, עכשיו כבר ברור שהוא לא סובל אותו", אמרו גורמים בכירים בליכוד. "הוא צריך לקום וללכת. זו המשמעות המוחלטת של התוצאות.

אחד הגורמים מספר, כי בישיבות הסיעה של הליכוד היו לא אחת "צעקות על ביבי, על כך שפגע בקשישים ובגמלאים עם המדיניות הכלכלית שלו, ולא השכיל להבין שמי שפוגעים לו בפרנסה, לא ישכח זאת. עכשיו, זה מתבטא בתוצאות. זה שארבעת הבכירים (שלום, לבנת, נוה וכץ) לא באו אתמול, זה אומר הכל".

ח"כ מיכאל איתן (ליכוד) דרש בראיון בקול ישראל, להקים ועדת חקירה על כישלון הליכוד בבחירות. לדבריו, יש לבדוק אפשרות להחליף את החלפת הנהגת הליכוד.

ח"כ גלעד ארדן אמר, כי "גם אישיותו השנויה במחלוקת של נתניהו היתה למפלגה לרועץ בבחירות. כעת צריך לפעול לשיקום המפלגה ולא לבחירת יו"ר חדש. התנגדות המורדים למינוי השרים שהגיש רה"מ, אריאל שרון, לאישור הכנסת היתה טעות".

יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין (ליכוד), הטיל ספק ביכולתו של נתניהו להמשיך לעמוד בראש המפלגה. לדבריו, המדיניות הכלכלית של נתניהו כשהיה שר האוצר היא שגרמה לתבוסה. "תמכנו בתכנית אשר בלעדיה הייתה המדינה יכולה להגיע לעברי פי פחת", אמר ריבלין, "אותם נפגעים לא היו מוכנים לסלוח. מה שברור הוא שהליכוד כולו קרס, ולא איש זה או אחר, ואני בטוח ב-100% שהיום אסור לנו להיכנס למאבקי כוח אישיים שאינם לעניין בשעה קשה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully