וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור ההצבעה הסופי עומד על 63.2%

28.3.2006 / 22:05

זהו שיעור ההצבעה הנמוך ביותר בתולדותיה של ישראל. בבחירות הקודמות בשנת 2003 הצביעו 68.9% מהבוחרים

שיעור ההצבעה הסופי בבחירות לכנסת ה-17 עמד על 63.2% בלבד. מדובר בשיעור הנמוך ביותר אי פעם. בבחירות הקודמות, ב-2003, שיעור ההצבעה הכללי, עם סגירת הקלפיות, היה 68.9%.

עשרות אירועים חריגים נרשמו במהלך היום ברחבי הארץ.

שני אירועים בולטים אירעו בירושלים ובאום אל-פחם. אלמונים הניחו תיק ובו חוטי חשמל בשדרות הרצל בירושלים. חבלן של המשטרה פתח את התיק, ומצא בתוכו פתק בו נרשם "ברוך מרזל".

בוואדי ערה נעצר אוטובוס ובו כ-45 בני אדם, שטענו כי הם משקיפים של ועדת הבחירות בדרכם לנצרת, אך לא הציגו תעודות משקיף. במשטרה מעריכים, כי הם פעילי ימין שהיו בדרכם ליישובים ערביים בצפון.

שני תושבי ירושלים ותושב חיפה התלוננו, כי בעת שניגשו להצביע, נמסר להם כי אדם אחר הצביע בשמם. במשטרה מעריכים שנעשה שימוש בתעודות מזוייפות.

תושב רהט שהגיע להצביע עם תעודת זהות שאינה שלו עוכב לחקירה. תושבת המקום שהגיע לקלפי זוהתה על ידי מזכיר הקלפי כמי שהצביעה פעמיים. היא נמלטה ולא אותרה.

בקלפי בשכונת מאה שערים בירושלים התפרעו עשרות חרדים. המשטרה עיכבה לחקירה שלושה מתפרעים. בשכונת נווה יעקב, שבצפון העיר, השתוללו שני גברים בכניסה לקלפי. אחד מהם איים לרצוח פעיל של מפלגת קדימה. שוטרים עצרו את אחד המתפרעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully