וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצג חדש במוזיאון - מקדש סטייק ובשר חזיר

28.3.2006 / 10:23

תערוכה חדשה במוזיאון לאומנות מודרנית בבלגיה מציג עשרות קילוגרמים של בשר מעוצבים בשלל צורות. המיצג יפורק בעוד 3 ימים בגלל ריקבון

כשהולכים למוזיאון לראות תערוכה, אפשר להתפעל, אפשר להתרשם ולעורר את הצד האומנותי שבנו, אבל בתערוכה החדשה שנפתחה ב[[בלגיה]], רק דבר אחד עומד על הפרק – אוכל.

אמן מקומי בשם ז'אן פבריי, חנך השבוע במוזיאון ל[[אמנות מודרנית]] בעיר גנט מייצג שמורכב כולו מבשר. המייצג, בצורת מקדש, מורכב מנתחי סטייק עסיסי ורצועות בייקון. עוד יוצגו מעיל גשם העשוי מסטייק אנטריקוט, אוהל העשוי מבייקון ואפילו שקי שינה מסטייק. אבל, לאלו מכם שהיו רוצים לראות את פיסת האומנות מקרוב, עליכם להזדרז, כי המייצג יפורק לאחר שלושה ימים, כי אחרי הכל הבשר שלא עומד בקירור צפוי להירקב.

"הבשר הוא חומר מאוד ארוטי", אומר פבריי. "רוב העבודות שלי מתמקדות בבשר חי ומת. אני גם אוהב ליצור דברים שייהרסו כעבור מספר ימים. זהו שיעור בצניעות עבור אומנים שאוהבים חיי נצחיות ליצירות שלהם".

המיצג, שהושלם בפחות מ-24 שעות, הוכן מ-100 קילוגרמים של סטייק, 15 קילוגרמים של בשר טחון ועוד מספר קילוגרמים של בייקון. אגב, זו לא הפעם הראשונה שפבריי עוסק בבשר. בשנת 2000 הוא כיסה את העמודים באוניברסיטה המקומית בחתיכות בייקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully