וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד גמור לדעתו של בן לאדן

אוהד קונום

28.3.2006 / 8:52

כמו שקורה תמיד ביום הבחירות, בסוף הערבים הם אלה שנדפקים. אז אוהד קונום חיפש ומצא אתרי פורנו ערביים

קשה למצוא ברשת פורנו ערבי, וכמעט בלתי אפשרי למצוא פורנו ערבי טוב. אתרים רבים מאוד המתיימרים להציג פורנו כזה, מציגים למעשה פורנו הודי. לעתים הולכת השולל כבר גובלת בטמטום של ממש: בסרטון הראשון באתר העונה לשם "Arabic Movie Sex", למשל, מככבת שחקנית לטינית בשם מרסדס. העובדה שמוצאה מאמריקה הלטינית, מעבר להיותה ברורה בהופעתה ומבטאה, אפילו נדונה בסרטון עצמו.

תעלומה היא. אמנם, החברה במדינות ערב (כמו החברה הערבית בישראל) שמרנית. כולנו זוכרים עדיין בבעתה כיצד כמעט הוכה למוות שחקן אחד משני סרטי הפורנו הערבי שהופקו בארץ. אף-על-פי-כן, במדינות ערב יש זנות, ויש – אם רוצים – את מי לצלם. יתר על כן, מהגרים ממוצא ערבי חיים בכל ארצות המערב, ואין סיבה שלא ישתלבו בענף, כשאר המהגרים והתושבים הוותיקים. יש פורנו סיני, צרפתי, רוסי, אמריקני, קוריאני, אפילו ישראלי, אך פורנו ערבי, כמעט ואין.

ובכל זאת, באוכלוסיות המהגרים נמצא על-פי-רוב הפתרון לבעיות כאלו. בתעשיית הפורנו הבריטית נמצא שיעור גבוה יותר של שחקניות מתת יבשת הודו. מי שמעוניין בפורנו טורקי ייטיב לעשות אם ישים פעמיו לגרמניה. והחיפוש אחר פורנו ערבי, יש לתת במהלכו את הדעת על עברה הקולוניאלי של צרפת.
בעגת הפורנו הצרפתית מכונות השחקניות ממוצא צפון אפריקני Beurettes, מונח שבתרגום חופשי ניתן לעברת ל"חמאוניות", ומתייחס כנראה לגון עורן, שיש בו משהו זהוב (מי שקונה חמאה ישראלית, ספק אם יבין מדוע...).

ברוב האתרים הללו אין התייחסויות ישירות לערביותן של השחקניות, ואף-על-פי-כן, היא ברורה. הן נושאות שמות (בדויים, אלא מה) כ"רשידה", "מוניה", "עזיזה", "יסמינה" או אפילו "פטימה", דוברות צרפתית במבטא צפון אפריקני כבד יותר או פחות, ורובן בעלות גוון העור הכהה, השיעור הרב יחסית ותווי הפנים האופייניים לתושבי אזורן. מעבר לכך, מי שמחפש פורנו ערבי, יצטרך כנראה להתפשר על פורנו הארדקורי סטנדרטי מאוד, ועל אתרים המציעים היצע דל יחסית של סרטים וסטים סטנדרטיים בגודלם של תמונות. אתר שסובל מהיצע דל שכזה, אבל הנערה שבמוקדו התחבבה עלי מאוד, הוא Safia La Beurette.

סאפיה מעידה על עצמה שהיא בחורה בת 19, תושבת העיר ליל, וכי היא חובבת סקס, וכך זה אכן נראה בשלושת סרטיה, ששניים מהם רכים לחלוטין, והשלישי מתעד משגל ארוך שלה עם בחור בעל מבטא פרובאנסלי, העשוי (המבטא, לא הבחור) להזכיר למבוגרים שבין הגולשים את הקומיקאי האגדי פרנאנדל. ארבעה סטים מציעים לגולש כמה מאות תמונות. זה הכל, זו סאפיה, וזהו אתרה הצנוע. עם היצע כזה, המשול לדף בודד בפורטלים המשומנים היטב של תעשיית הפורנו המערבית, אין היא יכולה לקוות לציון גבוה ב"סימני פישוק". מאידך גיסא, היא חמודה מאוד, מזדיינת במסירות ובכשרון רבים, ומבטיחה לפרסם סרטים נוספים. חרף דלות החומר, אני מוצא עצמי רך לבב השבוע, ומזכה אותה בזקפה חלקית, בתקווה לשיפור.

ציון: זקפה חלקית
פורמטים: WMV
בתשלום: כן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully