וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ יאיר פרץ נדון לשנת מאסר על תנאי

27.3.2006 / 12:59

ביהמ"ש קיבל את הסדר הטיעון וקבע כי הוא עונה על האינטרס הציבורי. פרץ, שנקנס גם ב-6,000 ש"ח, הודיע כי לא יערער על ההחלטה

בית משפט השלום ב[[תל אביב]] גזר היום על ח"כ יאיר פרץ (ש"ס) שנת מאסר על תנאי וקנס בסך 6,000 ש"ח. בכך אימצה השופטת, מרים דיסקין, את הסדר הטיעון שנחתם עימו. לדבריה, ההסדר עונה על האינטרס הציבורי, וכי מדובר במי שעברו נקי והוא הסכים לקבל אחריות על מעשיו. ח"כ פרץ הודיע כי לא יערער על גזר הדין.

בשבוע שעבר הודה פרץ כי העתיק עבודות כדי לקבל תואר מאוניברסיטת ברלינגטון בשנת 1998 והורשע בקבלת [[תואר אקדמי]] במרמה. בדיון שהתקיים ביום חמישי אמרה השופטת דיסקין, כי אין מקום שלא להרשיע את ח"כ פרץ, בעיקר בשל העובדה שמדובר בנבחר ציבור.

במהלך הדיון אמרה השופטת ש"הנאשם הלך לכל אורך הדרך בדרכי רמייה לשם השגת מטרותיו וכי מדובר בעבירות חמורות שאין מקום לנהוג בהם בסלחנות. מאיש ציבור אנו מצפים להגינות, ליושר ולניקיון כפיים. לא יעלה על הדעת שאדם זה ימשיך לחוקק חוקים בבית הנבחרים". בתום הדיון אמר פרץ לקול ישראל ש"הבעתי את החרטה בבית המשפט".

ח"כ פרץ, שהיה במקום 14 ברשימת ש"ס לכנסת, הודיע על התפטרותו מהכנסת. בקול ישראל דווח, כי לאחר שהגיש פרץ את התפטרותו, חזרה בה התביעה מבקשתה לקבוע כי יש קלון במעשיו, אך אמרה כי במידה וישוב פרץ להיבחר לכנסת מחר, תבקש לקבוע כי במעשים יש קלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully