וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוטרלה פצצה במטה המפלגה הדמוקרטית בתאילנד

רויטרס

27.3.2006 / 10:09

שישה ימים לפני הבחירות במדינה התגלה מטען חבלה במטה המרכזי של מפלגת האופוזיציה. גוברות הדרישות להתפטרות ראש הממשלה

חבלני המשטרה ב[[תאילנד]] ניטרלו היום מטען חבלה שהתגלה במטה הראשי של מפלגת האופוזיציה בתאילנד, שישה ימים לפני הבחירות במדינה.

הפצצה, שגודלה כקופסה לממחטות נייר, הכילה חומר נפץ מסוג TNT ונמצאה במקרה על ידי עובד ניקיון במטה המפלגה הדמוקרטית. על הפצצה היה שעון עצר. חבלני המשטרה הצליחו לנטרל את המטען שלוש שעות לפני שהוא היה אמור להתפוצץ.

אחד מחברי המפלגה הדמוקרטית, סאטיט וונגנונטארי, סיפר כי "עובד הניקיון חשד בקופסה שנראתה לו מוזרה והזמין את המשטרה". תוך מספר דקות פונו מהבניין 50 עובדים ששהו בו באותו זמן, והחבלנים החלו במלאכת הפירוק של המטען.

המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות האירוע אולם עד כה אין לה קצה חוט באשר לזהות האחראים להטמנת הפצצה במטה המפלגה. לאחרונה התגלו מספר פצצות במטות שונים של מפלגות, שהעלו את מפלס המתח והחרדה לקראת הבחירות שייערכו במדינה ביום ראשון הבא.

מפלגת הדמוקרטים, יחד עם מפלגה נוספת החליטו להחרים את בחירות הפתע שהכריז עליהן ראש הממשלה, [[תאקסין שינאוואטרה]], המפלגות נימקו זאת בכך ש"כל דבר שמאורגן על ידי הממשלה הנוכחית והעומד בראשה לא יכול להיות הוגן ונייטרלי". במפלגה אחרת האשימו את ראש הממשלה בכך ש"הוא רקוב, ועכשיו הוא מנסה לגרור את כולם להיות רקובים כמוהו".

במדינה גוברים הקולות הדורשים את התפטרותו של ראש הממשלה. "המצב שלנו מספיק גרוע", אמרו במפלגת האופוזיציה מאהצ'ון. "אולי כדאי שראש הממשלה יקריב את עצמו ויתפטר, כי הבחירות עלולות להחמיר את המשבר והפילוג בעם", אמרו במפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully