וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בעיראק - דו"ח יומי: 26.3.2006

26.3.2006 / 23:27

32 בני אדם נהרגו היום בתקריות שונות ברחבי עיראק ומאות נפצעו. 40 גופות נמצאו בבגדד וליד בעקובה

32 בני אדם נהרגו במהלך היום בעימותים שונים בין קבוצות שיעיות לכוחות עיראקים ואמריקאים ברחבי עיראק.

לפחות 20 בני אדם נהרגו בעימות בין אמריקאים למיליטנטים שיעים שנערך במסגד במזרח [[בגדד]]. רוב ההרוגים הם שיעים הנאמנים לכהן הדת מוקתדא-א-סדר. בעיר נג'אף שבדרום עיראק נפצעו שניים משומרי ראשו של א-סדר כשפצצות מרגמה נורו לעבר המסגד שלו.

תלמיד בן 14 נהרג ושניים מחבריו נפצעו בפיצוץ שאירע בחצר בית ספרם בעיר הצפונית בצרה.

בבגדד נהרגה אישה, ושלוש מחברותיה נפצעו, כאשר מטען שהוטמן ליד ביתה במרכז העיר התפוצץ. שני שוטרים נפצעו בפיצוץ מטען צד סמוך לרכבם במזרח העיר.

גם בעיר הקטנה ווג'יהיה, ליד בעקובה, סערו היום הרוחות, כאשר חמוש הרג שני שוטרים. כאשר ראש העיר חש לזירת האירוע, מכוניתו עלתה על מטען צד, ושלושה משומרי ראשו נפצעו.

30 גופות, רובן קטועות ראש, נמצאו ליד הדרך הראשית של כפר סמוך לבעקובה. המשטרה המקומית מסרה, כי רוב הקורבנות נורו למוות. גורמים במשרד הפנים מסרו כי 10 גופות נוספות נמצאו בחלקים שונים של בגדד. רוב הגופות היו כפותות, מכוסות עיניים וירויות בראשן.

במבצע משותף של כוחות אמריקאים ועיראקים נעצרו 40 שיעים קיצוניים בתוך בונקר במרכז בגדד. במקום נמצאו 17 אזרחים זרים שנכלאו שם בימים האחרונים. בנוסף, טענה המשטרה העיראקית כי היא חשפה היום מעבדת נפץ של מורדים שיעים בעיר ומצאה שתי מכוניות תופת.

באירועים נוספים שהתרחשו ברחבי המדינה נהרגו שמונה טרוריסטים, נעצרו 49 חמושים ונוטרלו מספר מטעני צד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully