וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מונטריאול שיפרה עמדות

26.3.2006 / 15:03

ניצחה את טורונטו 2:6 ועקפה את אטלנטה, שהפסידה 5:1 לאיילנדרס. קולומבוס הפתיעה בניצחון בפנדלים בדטרויט, גם אוטאווה הפסידה

מונטריאול - טורונטו 2:6

זה היה כצפוי משחק סוער וחם, אבל אנדריי מארקוב וראדק בונק לא נתנו לו להיות צמוד. מארקוב הבקיע שער אחד ובישל שלושה ובונק כבש צמד, כשאחרי שער של מאטס סונדין הגיבו הקנדיינס בשלושה בעשר דקות בשליש הראשון ובעוד שניים בשני כדי לסגור עניין. 26 עצירות לכריסטובאל הואה, הכוכב הדורך בשער הקנדיינס.


בוסטון - בפאלו 4:5

הסייברס ממשיכים לאבד גובה, כשאחרי ההפסד לאוטאווה נוצחו גם בבוסטון. אחרי שבראיין קמפבל והנריק טאלינדר החזירו את הסייברס מפיגור 4:2 לשוויון הבקיע מארקו סטורם את שער הניצחון, חמש דקות לסיום. שער ושני בישולים לבראד בויס ושער ואסיסט לגלן מארי בבוסטון, שלושה טיגונים למקסים אפינוגנוב בבפאלו.


איילנדרס - אטלנטה 1:5

הת'ראשרס ראו את הקנדיינס עוקפים אותם בסיבוב לאחר ההפסד בניו יורק, שהחזיר משהו מתקוות האיילנדרס לפלייאוף. מירוסלאב סאטאן ואלכסיי יאשין עם שער ושני אסיסטים כל אחד. שער ואסיסט לברונו ג'רוואי, גם הוא מניו יורק.


פילדלפיה - אוטאווה 3:6

הפליירס קצרו ניצחון מספר 40 ומתקרבים להבטיח רשמית מקום בפלייאוף. אחרי שליש ראשון מצוין, במהלכו הבקיעה פילי ארבעה שערים (שער ואסיסט לג'ף קרטר) היא נעזרה ב-33 עצירות של אנטרו ניטימאקי. דני היטלי הבקיע את שערו ה-40 העונה לקנדים.


קרוליינה - וושינגטון 3:1

ההוריקנס הופתעו בביתם על ידי כנופיית אובצ'קין. הרוקי המדהים/משובח/תותח/מלך/כלי הביא אותה בשער מספר 47 העונה ואחר כך גם טיגן לדייניוס זוברוס את השער שחתם את התוצאה. בתווך הישווה מאט פטינגר ורוד ברינ'דאמור העלה בחזרה את הקפיטאלס ליתרון. 33 עצירות לאולף קולזיג.


טמפה ביי - ריינג'רס 3:3 (0:1 לטמפה ביי בפנדלים)

ניצחון חשוב ללייטנינג, שלקראת הפלייאוף מוכיחים שלא יוותרו על התואר בקלות. בראד ריצ'רדס עם השער היחיד בשוט אאוט, שהצטרף לשני אסיסטים במשחק. ג'ון גרהאם עם שלוש עצירות פנדלים ופרדריק מודין עם שער ואסיסט. ובצד השני מי כבש? נכון, יארומיר יאגר האליל, עם ה-51 העונה.

תקלה בכנפיים

דטרויט - קולומבוס 4:4 (0:1 לבלו ג'אקטס בפנדלים)

יארוסלאב בלאסטיק שלח טיל באליסטי בפנדלים והכריע באופן מפתיע משחק שעליו היה צריך להיות רשום וי של דטרויט, בעיקר לאחר שהוליכה 0:3. אבל דייויד ויבורני הבקיע שער ואסיסט והכין קאמבק מטורף, שכלל ארבעה שערים בשבע דקות בשליש השלישי. שער משווה של פאבל דאטסיוק שתי דקות לסיום המועד החוקי רק כפה הארכה.


סט. לואיס - קולורדו 3:2 (הארכה)

האווס לא נתנו לעצמם ליפול, כשפייר טרג'ן וג'ים דאוד חילצו אותם מפיגור בשליש השני עם שני שערים בשבע דקות, ובהארכה הבקיע ג'ו סאקיק את השער ה-28 שלו העונה. סאקיק גם רשם אסיסט במשחק.


מינסוטה - סן חוזה 5:1

ידידנו שארקי יכול לחייך שוב, וגם אנחנו חוזרים להניף נס ודגל אחרי שיקירנו ג'ונת'ן צ'יצ'ו הראה לכולם מאיפה מבקיע הצ'יצ'ו עם צמד ואסיסט. לצ'יצ'ולינו יש כבר 45 שערים. ג'ו ת'ורנטון עם שלושה אסיסטים ופטריק מרלו עם השער ה-32 שלו העונה. שער מספר 30 לבראיין רולסטון במיני.


פיניקס - אנהיים 5:2

המייטי דאקס התחפשו לרוד ראנר ועבדו על הקויוטיז עם צמד ואסיסט לטימו סלאני, שהבקיע העונה 33 שערים. מייק קומרי הבקיע את ה-25 שלו לפיניקס.


ונקובר - אדמונטון 3:2

האוילרס באו לחפש נפט בבי סי ומצאו בעזרת שערים של ראיין סמית', סרגיי סמסונוב וסטיב סטאיוס. ראיין קסלר וברנדן מוריסון הבקיעו לקנוקס, אליהם נצמדו האוילרס במקום השביעי במירוץ לפלייאוף. מעניין.


לוס אנג'לס - נשוויל 4:6

הקינגס רוצים להישאר בחיים ועושים את זה בכוח. אחרי שפיגרה 2:0 והפכה ל-2:3, חטפה לוס אנג'לס שני שערים מידי פול קארייה (השני שלו) וגרג ג'ונסון, אבל הגיבה בשליש השלישי בשלושה תוך שתי דקות. אלכסנדר פרולוב עם שני שערים ואסיסט, לובומיר ויסנובסקי עם שלושה אסיסטים ובפרדאטורס בלט מייק סילינג'ר, עם שער וצמד אסיסטים.

תמונת הפלייאוף:

מזרח:

1. אוטאווה 102
2. קרוליינה 98
3. פילדלפיה 90
4. בפאלו 93
5. ריינג'רס 90
6. טמפה ביי 81
7. ג'רזי 79
8. מונטריאול 77
_________________
9. אטלנטה 76


מערב:

1. דטרויט 103
2. דאלאס 97
3. קלגארי 86
4. נשוויל 92
5. אנהיים 86
6. קולורדו 85
7. ונקובר 82
8. אדמונטון 82
______________
9. לוס אנג'לס 81
10. סן חוזה 80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully