וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: מצביעי קדימה ילכו לגיהינום

24.3.2006 / 7:23

מנהיגה הרוחני של ש"ס ממשיך בהתבטאויות בנוגע לגורל המצביעים בבחירות. ח"כ גלאון: מדובר בסחיטה באיומים

הרב [[עובדיה יוסף]] ממשיך בהתבטאויותיו החריגות ובראיון לעיתון החרדי "בקהילה" תקף הרב את מפלגת קדימה והצהיר כי "מי שמצביע לקדימה, הולך אחורה, לגיהינום".

לאחרונה התבטא הרב בנוגע לגורל המצביעים בבחירות ואמר כי "מצביעי ש"ס יגיעו לגן עדן". ש"ס אף ניהלה מסע תעמולה רועש נגד יו"ר ועדת הבחירות, [[דורית בייניש]], בטענה כי פסלה את "תשדיר גן העדן" של המפלגה, למרות שכלל לא הוגש לה.

יו"ר ש"ס, אלי ישי, הגיב הבוקר על דברי הרב עובדיה ואמר הוא מבין את דבריו של הרב עובדיה וחושב שהם הוצאו מהקשרם. בראיון לגלי צה"ל אמר ישי, "מה? החיים שלנו לאחרונה לא היו חיים של גיהינום? החברה מתרסקת, לאנשים אין מה לאכול, החמאס מתקרב אלינו, זה מה שהיה. כל מי שהיה שותף לממשלה בשלוש השנים האחרונות, כולל המפד"ל, סידר לנו חיים של גיהינום".

עוד אמר הרב בראיון לעיתון החרדי כי ש"ס לא תיכנס לממשלה הבאה אם לא יוחזרו קיצבאות הילדים. עוד אמר הרב כי "אסור להצביע למפד"ל והאיחוד הלאומי. בזמן שש"ס ישבה באופוזיציה, מפלגות אלה נתנו יד לממשלת השמד שהביאה עלינו את ההתנתקות והעוני".

ח"כ גלאון: נסיון חמור להטיל אימה על הבוחרים

יו"ר סיעת מרצ-יחד, זהבה גלאון, אמרה בתגובה לדברי הרב עובדיה יוסף כי יש כאן ניסיון מאד חמור להטיל אימה על הבוחרים. גלאון אמרה בגלי צה"ל כי בעיניה זאת סחיטה באיומים. "בעצם מאיימים במיתות שונות ומשונות, כל פעם אנחנו שומעים איזה הרצאה יצירתית אחרת מה יקרה למי שלא יבחר בש"ס או יבחר במפלגות אחרות. בעיני יש כאן אפילו פגיעה בטוהר הבחירות".

ממטה קדימה נמסר בתגובה, "מי שמצביע קדימה מצביע לתקווה ולדרכו של אריאל שרון, ומבטיח שישראל תהיה טובה יותר, זה גן עדן האמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully