וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים הפלסטיני: לא נעצור מפגעים

24.3.2006 / 0:02

סעיד סיאם, שיהיה אחראי על מנגנוני הביטחון של הרשות, אומר כי "עידן המעצרים הפוליטיים יבוא אל קצו", וכי אין בכוונתו לחדש את שיתוף הפעולה הביטחוני עם ישראל

הרשות שבעידן חמאס לא תעצור עוד פלסטינים המשתתפים בפעולות אלימות נגד ישראל - כך אמר שר הפנים המיועד בממשלת הרשות הפלסטינית, סעיד סיאם.

"לעולם לא יבוא יום שבו פלסטיני כלשהו ייעצר בגלל השתייכותו הפוליטית או בגלל התנגדותו לכיבוש", אמר לסוכנות הידיעות "רויטרס" סיאם, שלידיו יועברו שלושה ממנגנוני הביטחון של הרשות, "עידן המעצרים הפוליטיים חייב לבוא אל קצו".

בהתייחסו להבנות הרגיעה (תהדיאה), שחמאס שותף להן, אמר סיאם כי גם בעתיד יתקיימו שיחות עם הפלגים הפלסטיניים, "שיתמקדו במכניזמים, בצורה ובתזמון" של כל התקפה. עם זאת, "הזכות להגן על עמנו ולהתעמת עם התוקפנות היא זכות נתונה ולגיטימית".

לדברי סיאם, משרד הפנים שבראשותו ימשיך לעסוק בתיאום השוטף מול ישראל בסוגיות כגון מספר היתרי העבודה שמעניקה ישראל לפלסטינים. לדבריו, הוא אינו נכנס לתפקידו כדי "להחיות שיתוף פעולה ביטחוני כלשהו, או להגן על הכיבוש וההתנחלויות, אלא כדי להגן על העם הפלסטיני על לוחמיו, עציו רכושו ויכולותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully