וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מקרים של התעללות בחתולים באזור המרכז

23.3.2006 / 16:22

בחולון נערף ראשו של חתול ובת"א נקשרו זה לזה שני גורים. ב"תנו לחיות לחיות" מבקשים את עזרת הציבור באיתור המתעללים

שני מקרים קשים של התעללות בבעלי חיים התגלו היום באזור המרכז. הבוקר התקבלה במשרדי עמותת "תנו לחיות לחיות" פניה לפיה נמצא חתול ערוף ראש בחולון. צעירה המאכילה את החתולים במקום מצאה את ראשו הערוף של גור מונח על ענף של עץ. למקום הגיע צוות מז"פ של המשטרה, שצילם את האירוע והעביר את פרטיו להמשך חקירה. עמותת "תנו לחיות לחיות" הגישה הבוקר תלונה במשטרת בת ים.

בשעות הצהרים התקבלה במוקד העמותה קריאה מקבוצת ילדים, שדיווחו על התעללות בחתולים בשכונת בבלי בתל אביב. נהג חילוץ של העמותה גילה במקום שני גורי חתולים, בני פחות משבוע, שנקשרו זה לזה ברגליהם. רגלי החתולים, ששימשו כחבלים, נשברו לחתיכות. הגורים נמצאו חיים, אולם נמק התפשט לאורך רגליהם השבורות, וכעת מנסה וטרינר העמותה להציל את חייהם.

דוברת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן, אמרה כי "ההתעללות נמשכת, ואני תוהה עד מתי אנחנו נקבל במוקד פניות כאלו. על שופטי בתי המשפט להחמיר בעונשים שיוטלו על מתעללים. משרד החינוך חייב לתת עדיפות ראשונית לחינוך למניעת אלימות בבני אדם ובבעלי חיים".

ב"תנו לחיות לחיות" קוראים לכל מי שיודע פרטים על שני המקרים האלה ועל מקרים אחרים לפנות לעמותה בטלפון: 6241776–03, שלוחה 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully