וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: צמוד צמוד באטלנטי

23.3.2006 / 15:21

הניצחון של פילדלפיה, 3:6 על הריינג'רס בניו יורק, הישווה את מאזן נקודותיהן של השתיים. קרוליינה ניצחה בבפאלו, אנהיים לא מוותרת

ריינג'רס - פילדלפיה 6:3

יארומיר יאגר המפלצת בן מפלצת דפק שלושער, במה שהיה אמור להיות הכותרת של הערב. לצ'כי החולני יש כבר 49 שערים, בדרך ל-MVP כמעט ודאי. אבל לשני השערים הראשונים של יאגר הגיב מייק קנובל בצמד, ועוד לפני סיום השליש הראשון העלה מיקאל הנדזוס את האורחים ליתרון 2:3. סיימון גאנייה, בשער מספר 41, העלה ל-2:4, יאגר צימק אבל ג'ף קרטר וסמי קפאנן סגרו את המשחק והישוו את מאזן הנקודות של השתיים (88), כשבשלב זה הריינג'רס עדיין מוליכים.


בפאלו - קרוליינה 4:3

אחרי שליש מאופס, היו למשחק הזה שני חצאים. בשליש השני הבקיעו ההוריקנס רביעייה תוך פחות מ-12 דקות (קווין אדמס, קורי סטילמן, אנטון באבצ'וק וג'סטין וויליאמס), אבל הסייברס כמעט איזנו עם שלישייה בעשר דקות בשליש האחרון, מידי ג'ייסון פומינוויל, תומאס ואנק ויירי נובוטני. הסייברס כבר השלימו מעשית עם העובדה שלא יזכו בבית הצפון מזרחי.


אנהיים - קולורדו 4:5 (הארכה)

המייטי דאקס החזיקו את המקום השישי בעמדת הפלייאוף בשיניים. האווס כבר היו ביתרון 0:3 ו-1:4 (שער 27 לג'ו סאקיק), אבל הברווזים שאבו השראה משנ שערים של סקוט נידרמאייר, ו-13 דקות לסיום איזן אנדי מקדונלד בקאמבק גדול. שלוש דקות בתוך ההארכה כבש ג'ונת'ן הנדסטרום את שער הניצחון לאנהיים. זו הייתה הפעם השלישית בלבד ב-13 שנים שהמועדון קיים, שאנהיים הפכה פיגור בן שלושה שערים לניצחון.


דאלאס - מינסוטה 2:4

הויילד כבר חסרי סיכוי מעשי לפלייאוף, מה שלא הפריע להם לעלות פעמיים ליתרון, משערים של מריאן גבוריק ובראיין רולסטון. אבל שלושה שערים בשליש האחרון, של יירי להטינן, ג'ון קלם וסטו בארנס, הבטיחו את הניצחון ה-46 העונה לסטארס. 15 עצירות בלבד למרטי טורקו הספיקו לדאלאס לרשום ניצחון שמיני בעשרת המשחקים האחרונים.


פלורידה - וושינגטון 2:3

קרב בין שתי קבוצות שסיימו למעשה את העונה. שער ואסיסט לג'ו ניוונדיק, 28 עצירות לרוברטו לואונגו מפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully