וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריירה עדיין מאמין ברונאלדו

23.3.2006 / 10:34

מאמן נבחרת ברזיל מצהיר שרונאלדו יהיה אחד ממנהיגי הנבחרת בקיץ, למרות העונה הרעה שלו בריאל. מתקן כליאה חדיש נבנה בהמבורג לקראת המונדיאל

חלוץ ריאל מדריד המושמץ, רונאלדו, קיבל לאחרונה תמיכה ממאמן נבחרת ברזיל, קרלוס אלברטו פריירה. למרות העונה האיומה של רונאלדו, המאמן עדיין רואה בחלוץ את אחד ממנהיגי הנבחרת, שתנסה לזכות בתואר עולמי שישי בקיץ הקרוב.

"הוא יצטרך להוביל אותנו", אמר פריירה, "הוא יהיה מודל לחיקוי ודוגמה לאחרים". המאמן, שזכה עם הנבחרת במונדיאל 1994, אמר שהוא לא מודאג מכושרו של רונאלדו בריאל מדריד ושהוא משוכנע שיהיה אחד מהשחקנים הבולטים השנה בגביע העולמי.

רונאלדו, שכבש אתמול (רביעי) אחרי בצורת ארוכה בתיקו 1:1 של ריאל מול סראגוסה, מקווה שהשער יוריד ממנו לחץ: "חזרתי לכבוש וזה מוסיף לי ביטחון לקראת המשחקים הבאים. הבקעתי למען עצמי, למען משפחתי ולמען הקבוצה".

מתקן כליאה חדיש בהמבורג - לקראת המונדיאל

משטרת המבורג עובדת במרץ על בנייתו של מתקן כליאה מיוחד, לקראת משחקי הגביע העולמי. המתקן יוכל להכיל 150 אנשים וייועד רק לאוהדים אלימים, שיישפטו בבית המשפט לעונשי מאסר של עד שבועיים. העיר המבורג תארח חמישה משחקים במונדיאל, ולשמחת שוטריה, הנבחרת שתשהה שם במהלך המונדיאל היא ארצות הברית נטולת החוליגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully