וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: בזכות פלינטוף

רועי פרידמן

22.3.2006 / 15:57

האנגלי המצטיין הוביל את נבחרתו לניצחון על הודו ולשוויון בסדרה. ההתאחדות הבינלאומית נועדה ליצירת שינויים בחוקה וקביעת הסדרים

אנדרו פלינטוף הוביל את אנגליה לניצחון בטסט השלישי על הודו במומבאי (בומביי), ולשוויון בסדרת הטסט. האנגלים קיבלו לפני המשחק חדשות רעות, כשלמסדר הפצועים הצטרף סטיבן הרמיסון, וג'יימס אנדרסון החליף אותו למשחק. ראהול דראוויד, הקפטן ההודי, במשחקו המאה החליט להגיש ראשון, וכשאין בל נפסל מוקדם, זה נראה כהחלטה טובה. אבל 128 של אנדרו סטראוס, 88 של אואזיס שאח, בטסט הראשון שלו, ו-50 של פלינטוף, הובילו את אנגליה לתוצאה של 400.

שנתאקומראן סריסאנת היה המגיש המצטיין של ההודים עם 4 פסילות, והרבג'אן סינג עם 3. בסיבוב הראשון של ההודים, התוצאה אחרי שעה של משחק היתה 28 ל-3, כשמת'יו הוגארד פוסל את שני הפותחים של הודו, ווסים ג'אפר ווירנדר סהוואג, ואנדרסון פוסל את הכוכב הגדול של הודו, סצ'ין טנדולקר.

טנדולקר ירד עם שריקות בוז מהקהל, דבר מדהים, מאחר שהוא לא רק השחקן הפופולארי בהודו, אלא שגם המשחק נערך במגרש הביתי שלו. דראוויד ומהנדרה סינג דוני החזירו את ההודים למשחק, כשדראוויד מסיים עם 52 ודוני עם 64, אבל האנגלים, בראשות אנדרסון, שסיים עם 4 פסילות, דאגו להשאיר את היתרון בסיבוב הראשון לעצמם, יתרון של 123.

ככל שהמשחק התקדם, כך היה לחובטים משתי הקבוצות קשה יותר להיכנס למשחק. פלינטוף, עם 50 פעם נוספת, היה צובר הנקודות המצטיין של האנגלים בסיבוב השני, כשאניל קומבלה, עם 4 פסילות, הוביל את המגישים ההודים, שעצרו את אנגליה עם 191 נקודות, והשאירו בידי ההודים מטרה של 313 על מנת לנצח.

טנדולקר, עם 34, עוד ניסה לדחות את הקץ, אך אנגליה פסלה את הודו תוך פחות מ-4 שעות, שון אודאל פסל 4 שחקנים ופלינטוף עוד שלושה, הודו נפסלת ל-100 נקודות, ואנגליה מנצחת.

תוצאה:

אנגליה 400 ו-191
הודו 279 ו-100

אנגליה מנצחת ב-213 נקודות. הסדרה מסתיימת בתוצאה 1:1. לראשונה, אחרי 21 שנה, אנגליה לא מפסידה סדרת טסט בהודו. אנדרו פלינטוף נבחר כאיש המשחק והסדרה. ב-28 במרץ תחל סדרה של 7 משחקי יום אחד, בתאריכים הבאים : 28 במרץ – דלהי, 31 במרץ – פרידאבאד, 3 באפריאל – גואה, 6 באפריל – קוצ'ין, 9 באפריל – גואהאטי, 12 באפריל - ג'אמשדפור, 15 באפריל – אינדורה.

חדשות: קבוצה שמגרשה לא יהיה מוכן תוענש

בפגישה של ההתאחדות הבינלאומית נקבעו מספר נושאים:

1. שחקנים מחליפים – super-sub, הנסיון לאפשר לשחקנים מחליפים, בתנאים מסויים לחבוט, או להגיש, במשחקי יום אחד, נכשל, לפי ההתאחדות, ולכן, הוא הוחלט להפסיק את השימוש ב-super-sub.

2. מגרשים לא מוכנים – עקב מקרים שבהם נמצא שמגרש לא מוכן למשחק כמו שצריך, הוחלט להכניס רשימה של עונשים, מהתראות, דרך קנסות ועד מניעת משחקים בינלאומיים ממגרשים מסויימים. המקרה הזכור ביותר, ולרע, היה ב-1998, כשמשחק טסט בין הודו המערבית לאנגליה, בוטל אחרי שעה, מאחר שההגשות סיכנו את החובטים.

3. מקרי הגזענות באוסטרליה – ועדה של ההתאחדות חקרה ומצאה שמקרי הגזענות כלפי שחקנים דרום אפריקאיים, במסע האחרון באוסטרליה, היו מאורגנים מראש, הוחלט על הקמת ועדה, שתבדוק את הפעולות שתעשנה ההתאחדויות על מנת למנוע מקרים כאלו. בוועדה יישבו מלקולם ספיד, מנכ"ל ההתאחדות הבינ"ל, ג'יימס סאת'רלנד, מנכ"ל ההתאחדות האוסטרלית, וג'ראלד מג'ולה, מנכ"ל ההתאחדות הדרום אפריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully