וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר חדש ימדוד את אחוזי השומן בדייקנות

22.3.2006 / 19:43

המכשיר, שיפעל בעזרת הקרנת אור על הזרוע, יאפשר מעקב מדוייק אחר מצבו של המטופל ואף יצפה משברים גופניים עתידיים

מכשיר חדשני יבצע בדיקה מהירה ומדויקת של אחוזי השומן בגוף בכל סוגי הנבדקים. בדיקות מדויקות כאלה התקיימו עד היום רק במעבדות תזונה וספורט בודדות בישראל.

מחקרים רפואיים מהשנים האחרונות הצביעו על כך שאחוז השומן בגוף - 'הרכב גוף' בעגה המקצועית - מהווה אינדיקציה ישירה לבריאותנו ולתוחלת החיים המשוערת שלנו. מדידת הרכב הגוף משמשת למעקב אחר מצבם של חולי סוכרת, דיאליזה, סרטן, ומחלות נוספות, ונפוצה גם במועדוני ספורט ומכוני דיאטה.

לאחרונה הגיעו לישראל מכשירים חדשים, תחת שם המותג BIOfat, המספקים מענה לכל החסרונות המצויים בשיטות המדידה הקיימות. הבדיקות ב-BIOfat נעשות בהקרנת אור קרוב על שריר הזרוע הדומיננטית, ומספקות תוצאות מדויקות. המכשירים מאפשרים מעקב מדויק אחר מצבו הגופני של המטופל, ומאפשר לרופאים, לדיאטנים ולמדריכי הכושר לזהות משברים גופניים מתקרבים ולנקוט בשינויים מתבקשים בטיפול.

עד היום היו מספר מגבלות שהטו את תוצאות המדידה ולא אפשרו הפקת תוצאות מהימנות. מחקרים הצביעו על כך שבדיקות הרכב הגוף הנהוגות בישראל יקרות ומסורבלות מדי, אינן אמינות וגורמות לאי נוחות רבה בקרב המטופלים. בנוסף, הבדיקות האלה אינן מאפשרות מעקב רציף ושוטף אחר הרכב הגוף של המטופל.

הבדיקה במכשיר לא עורכת יותר מחצי דקה, ואין צורך בהכנות מוקדמות. מכשיר הבדיקה לא מושפע מהזעה, משתייה, מרעב או מכל השפעה זמנית אחרת על הגוף. המכשיר מסוגל להנפיק דוחות וניתוחים תקופתיים לכל נבדק, הכוללים אחוזי שומן חיוני בגוף, אחוזי שומן עודף, אחוז הרקמה השרירית בגוף, וכן המלצות לגבי הרגלי תזונה ואימון שיאפשרו את שיפור מצב הפרמטרים הללו בהתחשב בגילו ובמצבו של הנבדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully