וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: אוסטרליה ניצחה את דרום אפריקה

רועי פרידמן

20.3.2006 / 17:12

סטיוארט קלארק החזיר את דרום אפריקה למציאות, בטסט בן שלושה ימים שנערך בקייפטאון. המארחים, שניצחו ביוהנסבורג, שבו לגודל טבעי

אוסטרליה ניצחה בשלושה ימים את דרום אפריקה בטסט הראשון בסדרה של שלושה, בקייפ טאון.

המארחים, שהיו באופוריה אחרי הניצחון המדהים ביום ראשון שעבר ביוהנסבורג, קבלו שיעור מאלף מהנבחרת הטובה בעולם. האוסטרלים, ללא גלן מק'גראת שנשאר באוסטרליה, ג'ייסון גילספי ושון טייט הפצועים, עלו עם סטיוארט קלארק, בטסט הראשון שלו, ומייקל קספרוביץ, שהוא יותר ממעיין "סותם חורים". ה"טירון" ו"סותם החורים", פירקו את הדרום אפריקאים, שזכו בהטלת המטבע.

קלארק פסל חמישה חובטים וקספרוביץ עוד שלושה. אלולא ארבעת החובטים האחרונים של דרום אפריקה, אנדרו הול, ניקי בוייה, אנדרה נל ומקאיאה נ'טיני, זה היה מסתיים בצורה יותר מביכה. אחרי תוצאה של 205, צריכים בדרום אפריקה לשאול איך נל, שעד למשחק הזה היו יותר פסילות מנקודות בקריירת הטסט, צובר יותר נקודות מז'אק קאליס ואיי בי דה-וויליה ביחד, ואותה כמות נקודות כמו הרשל גיבס.

בסיבוב הראשון של אוסטרליה נל פסל מוקדם את ג'סטין לאנגר, אבל מת'יו היידן וריקי פונטינג שמו 154 לוויקט השני, שהיווה את הבסיס לסיבוב של אוסטרליה. היידן פיספס מאה כשסיים עם 94, פונטינג הוסיף 74, ואנדרו סימונדס 55 מ-47 כדורים בלבד.

אוסטרליה סיימה עם 308 ביתרון מבטיח של 103 נקודות. בסיבוב השני של דרום אפריקה, ברט לי פסל תוך שלושה כדורים את דה-וויליה וגיבס, קלארק פסל עוד 4 חובטים, ל-9 במשחק, וכמובן שאי אפשר בלי שיין וורן. כדור אחד מסובב שלו עבר בין המחבט לרגל של ז'אק רודולף אל תוך הסטאמפס. רודולף היה צובר הנקודות המוביל של דרום אפריקה בסיבוב השני עם 41, קאליס הוסיף 36 והול 34 בלי להיפסל. דרום אפריקה סיימה עם 197.

סה"כ צברו הדרום אפריקאיים במשחק הזה 402 נקודות, 34 פחות מאשר ביום ראשון במשחק של יום אחד. אוסטרליה היתה צריכה לצבור 95 נקודות והיא עשתה את זה תוך שעתיים. היידן ולאנגר פתחו טוב ושמו 71 נקודות לוויקט הראשון. נ'טיני פסל את היידן ל-32, לאנגר ל-34 ופונטינג לנקודה בודדת בתוך 5 כדורים, אך מייקל האסי ודמיאן מרטין הביאו את אוסטרליה למטרה.

תוצאה:

דרום אפריקה 205 ו-197
אוסטרליה 308 ו-95 ל-3

אוסטרליה מנצחת ב-7 וויקטס, ומובילה 0:1 בסדרה. סטיוארט קלארק, במשחקו הראשון, נבחר לאיש המשחק. טסט מספר 2 יתחיל ביום שישי בדרבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully