וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: AL מרכז

אריאל גרייזס

20.3.2006 / 19:31

העונה כבר בפתח ו-וואלה! בייסבול מתחילה את הסיקור המיוחד לקראתה. אריאל גרייזס פותח עם הבית של האלופה, השיקגו וייט סוקס

שיקגו וויט סוקס

מאזן עונה קודמת: 63:99, ראשות ה-AL מרכז, זכתה בתואר האליפות לאחר ניצחון חלק בארבעה משחקים על היוסטון אסטרוס

העברות בולטות: חאבייר וואסקז הגיע מאריזונה בתמורה לאורלנדו הרננדז. ג'ים ת'ומה הגיע בטרייד מפילדלפיה בתמורה לאהרון רוואנד. גיבור האליפות משנה שעברה, פול קונרקו הוחתם לחמש שנים בעוד הסמל של הקבוצה ב-16 השנים האחרונות, פרנק תומאס, עזב.

האלופה היוצאת מגיעה לעונה הנוכחית עם סיכויים מצוינים לשמור על התואר ולהשיג ריפיט, לראשונה מאז היאנקיס של סוף שנות התשעים. בניגוד לאלופה הקודמת, הוייט סוקס לא איבדו אף שחקן משמעותי מעונת התואר שלהם ואף חיזקו את עצמם בפגרה. ג'ים תומה, שהגיע מפילי אחרי עונה מלאת פציעות, יעבור הסבה לעמדת ה'חובט המיועד' וצפוי לתת חיזוק משמעותי בקטגוריית הכוח שהיתה החלק החלש יחסית אצל הסוקס בעונה הקודמת, בהנחה שהפציעות כבר מאחוריו.

גם הפיצ'ינג הפותח נראה מצוין כשלשלישיית המגישים המוצלחת של בוהרלי, גארלנד וגרסיה שנתנה עונת שיא הצטרף ואסקז שמקבל אולי את ההזדמנות האחרונה לממש את ההבטחה שהיתה בו כשהיאנקיז רכשו אותו לפני שנתיים. ואל תשכחו את חוזה קונטרראס, שזרח בפלייאוף.

אם כן יש נקודה חלשה אצל הקבוצה מהצד הדרומי של שיקגו היא כנראה ההגשה המחליפה שלהם. בובי ג'נקס קודם לעמדת הסוגר במהלך הפלייאוף ונתן כמה הופעות סבירות במהלכו, אבל סימני השאלה לגבי יכולתו לעמוד בעומס ובלחץ של להיות סוגר במשרה מלאה עדיין מרחפים סביבו.

התחזית: הסוקס ימשיכו את המומנטום מעונה שעברה לעונה הנוכחית ועונה של מאה ניצחונות היא לא בשמיים מבחינתם. בכל מקרה, הם ההימור שלי לקחת את האליפות השנה.

קליבלנד אינדיאנס

מאזן בעונה שעברה: 69:93, מקום שני ב-AL מרכז

העברות בולטות: קוקו קריספ עבר לבוסטון בתמורה לשחקן הבסיס השלישי הצעיר אנדי מרטה והרליבר גיירמו מוטה. קווין מילווד המגיש סיים את חוזהו וחתם בטקסס.

בשנה שעברה חזינו שהשבט יפתיע וייקח את ראשות הבית ולולא פתיחת עונה איומה והתפרקות בשבוע האחרון שלה, כנראה שהיינו גם צודקים (טפיחה קלה על השכם מותר, לא?). השנה, אחרי שההתקפה שלה הבשילה והתבגרה, קליבלנד אמורה להפוך למתמודדת אמיתית ואין ספק שיש לה את הכלים לעשות את זה. ויקטור מרטינז כבר מזמן מסומן כקאצ'ר ההתקפי הטוב בליגה, גריידי סייזמור הסנטרפילדר וג'וני פראלטה השורטסטופ נתנו עונה מלאה ראשונה יוצאת מן הכלל וטרוויס הפנר בעמדת ה-DH הוא מניה בטוחה.

גם ההגשה של האינדיאנס סולידית ומעלה. קליף לי נתן עונת קריירה הכי שקטה בהיסטוריה כשסיים עם מאזן 5:18 וגם סי סי סבת'יה, פול בירד וג'ייק ווסטברוק, הבאים בתור ברוטציה, הם פיצ'רים סולידיים שסיימו עם ERA קטן מ-4.5. על הבולפן של השבט, לעומת זאת, אנחנו סומכים פחות. למרות עונה מצוינת אשתקד בה הוביל הקלוזר בוב ויקמן (או השולת!!!1111 בשבילכם) את האמריקן ליג בסייבים עם 45 יש חשש סביר שעם כל הסימפטיה שלנו למגיש המזוקן והשמנמן, הוא קרוב מאוד לסיום הקריירה ו-ERA של כמעט 2.5 לרליבר הוא אסון מחכה לקרות. מפחידה לא פחות היא הידיעה שבבולפן יושבים אושיות כמוטה ודני גרייבס, שניים מהפיצ'רים היותר מחרידים בליגה בשנה שעברה.

התחזית: השבט ייתן קרב קשה לוייט סוקס על ראשות הבית ושיחזור של מספר הניצחונות שלהם מעונה שעברה הוא בלא ספק משימה אפשרית. ההימור שלנו – האינדיאנס יסיימו עם 95 וייזכו בכרטיס הווילד קארד הנכסף אם כי בפלייאוף הפיצ'ינג שלהם נראה לא חזק מספיק כדי לקחת אותם רחוק יותר מסדרת אליפות הליגה.

מינסוטה טווינס

מאזן עונה שעברה: 79:83

העברות בולטות: אם תקראו למיגל קאירו בולט, אז יאללה, בסדר.

כמה מומחים בחרו שנה שעברה את הטווינס לקחת את הוורלד סירייס. לא ברור מה גרם להם לעשות את הטעות הזאת, אבל לא נראה שהשנה הם יחזרו עליה. לטווינס יש אמנם את הפיצ'ר הטוב בליגה בשנתיים האחרונות ואת אחד הקלוזרים הטובים בה, בדמותם של יוהאן סנטנה וג'ו נתן, אבל מעבר להם קשה לראות הרבה תקווה בטווין סיטי. טורייייייייי (זה לא אנחנו עם היו"דים, זה הוא) האנטר נתן עונה מצוינת לפני שנפצע וצפוי להיות כמעט היחיד לייצר התקפה ראויה כשג'ו מאוור הקאצ'ר ייתן גם הוא תפוקה סבירה. ברוטציה יש לטווינס את קרלוס סילבה הצעיר שנתן עונה מצוינת שנה שעברה (רק 71 סטרייק אאוטס אבל שימו לב - רק 9 הולכות כל השנה) אבל גם את קייל לוהש ובראד ראדקה הלא יציבים, וזה באנדרסטייטמנט. הבולפן ימשיך להיות החוליה החזקה כשלנתן ייצטרפו ג'סי קריין וחואן רינקון המצוינים.

התחזית: בערך חצי מהליינאפ של הטווינס הם בחירה גבוהה בליגת העגלות (ליגת פנטסי הפוכה לליגה המקורית, שבה צריך לבחור את הגרועים ביותר) וזה מספיק כדי להבין שיותר מ-80 ניצחונות יהיו בונוס לקבוצה ממינסוטה שתתחרה עם דטרויט על המקום השלישי בבית המרכז.

דטרויט טייגרס

מאזן עונה שעברה: 91:71

העברות בולטות: המגיש הפותח קני רוג'רס והרליבר טוד ג'ונס חתמו לשנתיים, שחקן הבסיס השלישי ברנדון אינג' חתם לשנה.

כשסיימתי את הכתבה ועברתי עליה פעם אחרונה גיליתי להפתעתי שהשמטתי את הטייגרס לחלוטין. ואולי זאת לא ממש הפתעה – דטרויט הפכה בשנתיים האחרונות לסתם עוד קבוצה בינונית, כזאת שלא ממש מעניינת אף אחד, לפחות כשהפסידה 120 משחקים בשנה למישהו היה אכפת.

בקיצור ולענין, למרות (ואולי בעצם בזכות) הצירוף של רוג'רס, לדטרויט יש פיצ'ינג כל כך מסריח שאפילו ויל לדזמה הוא אופציה להפוך לפותח. בהתקפה המצב יותר טוב כשאורזונז, קרלוס גיין, קרייג מונרו והקאצ'ר פאדג' רודריגז נותנים לנמרים מספיק כוח כדי לנצח מספיק משחקים כדי להמשיך לא לעניין אף אחד.

התחזית: מה שהיה הוא שיהיה – 70-75 ניצחונות ומקום רביעי בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קנזס סיטי רויאלס

מאזן עונה שעברה: 106:56

העברות בולטות: הפיצ'ר ג'ו מייס חתם לשנה, האאוטפילדר רג'י סאנדרס והסקנד בייסמן מארק גרודזלנייק, שנייהם הגיעו מסנט לואיס, חתמו בקבוצה.

איזה דבר חיובי כבר אפשר לכתוב על הרויאלס? שנה שעברה אמרתי דברים טובים על זק גריינקה והמסכן סיים את העונה עם 17 הפסדים. אז השנה אנחנו פשוט נעצור פה ונגיד את התחזית – 60 ניצחונות ועוד עונה כקבוצה הגרועה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully