וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות אנגליה: הגג בוומבלי קרס

20.3.2006 / 14:08

במזל גדול נמנעו פגיעות פיזיות של הפועלים שעבדו במקום באותה שעה. לה גואן רוצה את פירס בריינג'רס, סיסה עלול לעמוד לדין

חלק מהגג החדש המותקן באצטדיון וומבלי המתחדש, קרס אתמול (ראשון) ובמזל נמנעה תאונה עם פגיעות בנפש. הפועלים במקום פונו אל מחוץ למתחם, אחרי שלדבריהם, שמעו "בום אדיר", כתוצאה מהתמוטטות חלק מהגג, ונפילתו מגובה של כחמישה מטרים. בניית האצטדיון הופכת לאיטה לפארסה לאומית באנגליה, אחרי שהתברר שזה לא יהיה מוכן למשחק גמר הגביע האנגלי, בניגוד לתוכניות המוקדמות.

לה גואן רוצה את פירס

ריינג'רס הסקוטית מעוניינת בשירותיו של רובר פירס, קשרה
הצרפתי של ארסנל. דיווחים באנגליה מספרים כי הקשר הבינלאומי פגש לפני כשבוע, בפאריס, את פול לה גואן, שיגיע לאייברוקס בקיץ הקרוב, והמאמן הציע לו להגיע בעקבותיו. פירס מסיים העונה את חוזהו בארסנל, והוא מאוכזב מאוד מהעובדה שהקבוצה הלונדונית מוכנה להאריך את חוזהו בשנה אחת בלבד. לאחרונה נטען על התעניינות בקשר בן ה-32 גם מצידן של קבוצות כגון רומא, ולנסיה, וגלאטסראיי, אבל העובדה שאת ריינג'רס ייאמן צרפתי, מחזקת את ההשערות שפירס ייבחר להשאר באי הבריטי.

סיסה עשוי לעמוד לדין

ג'יבריל סיסה, חלוצה הצרפתי של ליברפול, עלול לעמוד לדין בגין ההתגרויות שלו באוהדי ניוקאסל, במשחק הליגה בין הקבוצות (ראשון, 1:3 לליברפול). סיסה כבש את השער השלישי לזכות קבוצתו, והסיר את חולצתו, דבר שזיכה אותו בכרטיס צהוב. דקות מעטות לאחר מכן, הוא נקלט במצלמות הטלוויזיה, כשהוא מתגרה באוהדי ניוקאסל ומבצע לעברם תנועות שונות. למזלו, לא ראה השופט, מייק ריילי את ההתרחשות הזו, אבל ראשי הפרמייר ליג עשויים להעמידו לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully