וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד שאבחון לקוי גרם למותו של תושב ב"ש

20.3.2006 / 10:52

למרות שמצב האיש, שהגיע ל"סורוקה" עם כאבים ובחילות, הידרדר ביה"ח סיפק לו משככי כאבים בלבד. בת זוגו תובעת פיצויים

תושבת [[באר שבע]] תובעת למעלה ממיליון שקל משירותי בריאות כללית בגין מותו הפתאומי של בן זוגה לחיים. לטענת האישה, בן זוגה הגיע לבית החולים [[סורוקה]] אחרי שחש כאבים במותניו וסבל מבחילות והקאות - וכעבור כמה ימים נפטר בגלל רשלנות רפואית.

ב"מעריב" דווח, כי בכתב התביעה שהגישה האישה לבית משפט השלום בבאר שבע נכתב שלפני שנה הגיע בן זוגה לחדר המיון וקיבל משככי כאבים. האיש אושפז במחלקה האורולוגית, לאחר שאובחנו אצלו עוויתות שנגרמו בעקבות חסימת אגן הכלייה.

כעבור שמונה שעות הגיע רופא שקבע כי האיש, בן 63, סובל מפגיעה באיברים שונים בבטנו בעקבות כלי דם שנפגע. לטענת התובעת, מצבו הידרדר אבל הרופאים נתנו לו וולטרן לשיכוך כאבים.

על פי כתב התביעה, רק לאחר שתפחה בטנו של האיש, החליטו הרופאים לערוך לו צילום C.T. לאחר הצילום, כאשר מצבו של האיש הפך להיות אנוש, הוא עבר שלושה ניתוחים. בכל אחד מהניתוחים נכרת איבר אחר שנמק בגופו. לאחר הניתוח השלישי נפטר האיש.

לכתב התביעה צורפה חוות דעת רופאית של מומחה שקבע כי הטיפול של הצוות הרפואי היה כושל. "הרופאים היו שבויים בקונספציה המוטעית של אירוע כלייתי, למרות שלא סבל מהפרעות אורולוגיות", נכתב בחוות הדעת. "אם האבחון היה בזמן, אפשר היה להציל את חייו של המנוח".

בכתב ההגנה שהגישו שירותי בריאות כללית, דוחה קופת החולים את הטענות. לטענתם, המנוח קיבל טיפול רפואי מיומן ומקצועי, ולא ניתן להאשים את הצוות הרפואי במותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully