וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר אינטרנט מציע הימורים על תקיפה באיראן

20.3.2006 / 8:17

האתר, המתמחה בהימורי ספורט, הרחיב את העסקים. השאלה שם היא כבר לא האם ישראל או ארה"ב יתקפו את הכורים, אלא מתי זה יקרה

חברה אירית המחזיקה אתר [[הימורים]] באינטרנט החליטה להסתכן בעצמה, ולהרחיב את הפעילות מהימורי ספורט – להימורים על תקיפת הכור הגרעיני ב[[איראן]], על ידי ישראל או ארצות הברית. ב"מעריב" דווח, כי עד לפני כמה חודשים ההימורים באתר, Tradesport.Com, התמקדו בשאלה האם תתקיים תקיפה כזו – היום, השאלה היא לא "האם", אלא "מתי".

מחיר ההימור משתנה בהתאם לאירועים השונים בזירה הבינלאומית ולזמן עליו רוצה הגולש להמר. כיום, לדוגמא, ההימור על כך שישראל או ארצות הברית יתקיפו עד סוף הקיץ עולה 12.5 דולר, אבל כשקרא נשיא איראן, [[מחמוד אחמדינג'אד]], להשמיד את מדינת ישראל קפץ המחיר זמנית ל-20 דולר.

מגזין הפוליטיקה "אנטלנטיק" האמריקאי ניתח את ההתנהגות של מהמרי האתר, בתוספת שירות קטן לציבור המהמרים: יחס הסיכויים שצופים המומחים. כך, הסיכוי להתקפת הכור לפני יוני 2006 מוערך כנמוך יחסית, 4:1,מכיוון ש"ארצות הברית וישראל נמצאות בשנת בחירות, ולכן אף אחת מהן לא תמהר לקחת סיכון במתקפה". בנוסף, המשא והמתן הדיפלומטי עדיין מתקיים.

בין יוני לדצמבר 2006, לעומת זאת, מעריך המגזין את הסיכוי כגבוה יותר, 3:1, ושנה מהיום המגזין מוצא שהסיכוי לתקיפה הוא ממשי – 2:1. "אם [[איראן]] תמשיך להתקדם לכיוון [[פצצת אטום]], למרות הלחץ של הקהילה הבינלאומית, המתקפה בהחלט אפשרית", מסכם דו"ח ההימורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully