וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: "חיילי הגדוד ההודי של האו"ם לא סייעו לחיזבאללה"

13.7.2001 / 22:08

חיילי הגדוד סיירו באזור בעת ביצוע החטיפה; אחד החיילים העיד: "יכולנו למנוע את החטיפה אך החיזבאללה שיחד את אנשי הגדוד; משרד החוץ בדלהי: חיילינו ידועים במסירות וההקרבה שלהם

משרד החוץ ההודי דוחה את הפירסומים בישראל לפיהם חיילי הגדוד ההודי בכח יוניפי"ל בלבנון סייעו לאנשי החיזבאללה לחטוף את שלושת חיילי צה"ל בחודש אוקטובר האחרון בהר דב.

"ההאשמות שפורסמו בכלי התקשורת בישראל אינן מבוססות" אמרה דוברת משרד החוץ בדלהי. "החייילים ההודים ידועים בכל העולם במקצועיות, הנחישות וההקרבה שלהם" הוסיפה. לדבריה, להודו וישראל יש קשרים מצויינים עם ישראל.

היום פורסם בעיתון "מעריב" עדותו של אחד מחיילי הגדוד לפיה החיילים יכלו למנוע את החטיפה. אותו חיילי אמר כי "כמה מאנשינו סייעו לחיזבאללה. החיילים ההודים ידעו כי מדובר באנשי חיזבאללה שהתחפשו לאנשי או"ם ולפחות כמה מהם קיבלו כסף רב, שתייה חריפה ובחורות לבנוניות.

בישראל תבעו לאחרונה לחקור את מעורבות הגדוד ההודי באירוע. השר אפרים סנה אף רמז כי החיילים היו באזור גם באירוע בו נהרג תא"ל ארז גרשטיין ז"ל בדרום לבנון לפני כשנתיים.

דובר יוניפי"ל דחה את הפרסומים בישראל ואמר כי מדובר בהכפשות. דובר האו"ם מסר כי מתנהלת חקירה פנימית של האירוע "ואיננו מתייחסים לדברים שאינם מבוססים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully