וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אמדורסקי לוגמת

פיני אסקל

19.3.2006 / 16:21

פרטים עליזים במיוחד על יום ההולדת של המיני דיווה (או אם תרצו - הדיווה בהתהוות) שנערך בשישי, ושבסופו נשלל הרשיון של העולזת

מיכל אמדורסקי, פרובוקציה לוגמת, החליטה לחגוג את יומולדתה בליין הגייז במועדון ה'ווקס', מתוקף תפקידה כידידת הקהילה, ומתוקף היותו המקום שהכי מפרגן לה.

אז היא שתתה והזמינה מחוללים קטינים יותר וקטינים פחות, לעשות לה את היומולדת הכי שפגט בארץ. בין השאר הגיעו ביג טיים עידו תדמור, רונה לי, אור כחלון ושי פרטוש (שזה הייצוג לרקדנים) וגם דורון מדלי ולירון לב, בקרחנה בימתית מצד הכוכבים, וגם אמר פיי גוטמן, שבא להביע הזדהות. ואמדורסקי, בינתיים, לוגמת).

אייטמונים? בבקשה: איחוד לבבות מרגש בין מדלי לכחלון יצר ריקוד פסדובלה סוער על חצי רחבה. בינתיים, פרטוש וכחלון, בדרך כלל נורא קרובים, דווקא שמרו על דיסטנס. ואמדורסקי, בכל מקרה, ממשיכה ללגום.

כחלון - שזה סוג של נינט, רק בלי פירסינג - נאלץ לפרוש מוקדם ויצא משם עם תיק גדול (מאמי, עוד לא פרקת אחרי ג'וליארד?). ואמדורסקי עדיין לוגמת.

חן שילוני באה גם היא להגיד מזלטוב, אבל בלי הבויפרנד אלון ליטבק, 24 שעות אחרי שבלעה אותו באירוע אחר. ואמדורסקי דופקת עוד שלוק.

וברחוב יגיע כפיים, כפי שמדווח 'ידיעות אחרונות', נעצרה האמדורסקית, שנדף ממנה ריח אלכוהול. היא התקשתה לבצע פעולות פשוטות שהשוטרים בקשו ממנה ונשלל ממנה רשיונה.

והנה הפאנץ' ליין: וואלה! סלבס ממליצה לקרוא את הכתבה מתחילתה ועד סופה. אמנם לא קל לשים לב לכמות האלכוהול ששתתה אשתו של אספ, אבל בכל מקרה זה ממש ממש מסריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully