וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צרפת זכתה בשש האומות

רועי פרידמן

18.3.2006 / 21:11

ניצחון דרמטי על וויילס בקארדיף, 16:21, העניק לטריקולור את התואר. סקוטלנד גנבה ניצחון באיטליה, עוד הפסד לאנגליה, הפעם לאירלנד

צרפת - וויילס 16:21 (13:6)

הצרפתים, שידעו שניצחון יבטיח להם את אליפות 6 האומות השנה, פתחו לא טוב וספגו עונשין כבר בדקה הרביעית מרגלי סטפן ג'ונס. דמיטרי יאשווילי השווה בדקה ה-12, אך הוולשים המשיכו ללחוץ, ועבירה בדקה ה-24 של רפאל איבאנז, שספג כרטיס צהוב, הקנתה עונשין נוסף לג'ונס. וויילס ניצלה את היתרון המספרי לטריי של האל לסקומב בדקה ה-30, עם המרה של ג'ונס, לפני שיאשווילי חתם את תוצאת המחצית, 4 דקות להפסקה.

צרפת פתחה טוב את המחצית השנייה, אך ז'אן בפטיסט אליסאלד החמיץ שתי בעיטות עונשין, ואחרי טריי מצמצם של דמיטרי שרז'בסקי, החמיץ את ההמרה. גאווין הנסון העלה את וויילס ליתרון בדקה ה-52 מחצי מגרש, והמשחק נראה שהולך למקומיים, עד ששמונה דקות לסיום, פרדקריק מישאלאק הקפיץ את הכדור ופלוריאן פריץ תפס אותו בדרך לטריי בין הקורות, עם המרה של אליסאלד.

ארבע דקות אח"כ אליסאלד חתם את התוצאה בעונשין. לוולשים היה עוד ניסיון אחרון אך הם נבלמו 5 מטר מהקו בדקה האחרונה. צרפת ניצחה, כשרק ניצחון אירי על אנגליה ב-34 נקודות היה לוקח ממנה את התואר. זה לא קרה, הטריקולור זכו בטורניר.

צוברי הנקודות:

צרפת :

טרייס: דמיטרי שרז'בסקי, פלוריאן פריץ
המרה: ז'אן בפטיסט אליסאלד
עונשין : דמיטרי יאשווילי 2, אליסאלד

וויילס:

טריי : האל לאסקומב
המרה : סטפן ג'ונס
עונשין : סטפן ג'ונס 2, גבין הנסון

אירלנד - אנגליה 24:28 (8:11)

סנט-פטריק כמעט מושלם לאירים, שזכו בטריפל קראון אחרי שניצחו את אנגליה, אבל בהפרש שלא הספיק להם לקחת את הטורניר כולו.

אנגליה פתחה טוב את המשחק בטריי של ג'יימי נון בדקה הראשונה, שיין הורגאן השווה בטריי משלו בדקה השביעית. רונאן או'גארה הוסיף שתי בעיטות עונשין ואנדי גוד אחת מהצד השני אחרי הרבה החטאות כאלו במחצית הראשונה. או'גארה וגוד הוסיפו עוד עונשין כל אחד, לפני טריי של סטיב בורת'וויק והמרה של גוד, שהחזירו את היתרון לאנגליה.

דניס לימי בדקה ה-58 עם טריי והמרה של או'גארה השיבו את טלטלת הנקודות לאירים. גוד הוסיף שתי בעיטות עונשין בדקות ה-69 וה-75 לפני ששיין הורגאן, עם טריי שני במשחק, ניצח עבור האירים עם המרה של או'גארה, דקה לסיום.

צוברי הנקודות:

אירלנד:

טרייס : שיין הורגאן 2, דניס לימי
המרות : רונאן או'גארה 2
עונשין : או'גארה 3

אנגליה :

טרייס : ג'יימי נון, סטיב בורת'וויק
המרה : אנדי גוד
עונשין : גוד 4

סקוטנד - איטליה 10:13 (7:10)

ההפסד שוב דחק את האיטלקים למקום האחרון בטורניר. אבל אם ציינו בהתחלה, שסקוטלנד גנבה ניצחון, מדובר באנדרסטייטמנט, כי האיטלקים היו יותר טובים מהסקוטים, וכרגיל החמיצו יותר מדי הזדמנויות. כבר בדקה השמינית, רמירו פז הקפיץ את הכדור למירקו ברגמאסקו לטריי הראשון. אלא שבדקה ה-10 פז נכשל בהרחקת הכדור, הסקוטים דחפו למרכז, הוציאו ימינה, וכריס פטרסון הבקיע טריי בפינה, שאותו השלים עם המרה - 7:7.

האיטלקים, במיוחד ברגמאסקו, עברו מספר פעמים את קו ההגנה של הסקוטים, אך הסיום, הסיום.... ממש עם המחצית, גורדון רוס העלה את הסקוטים ליתרון ראשון בשער שדה. המחצית השנייה נמשכה כמו הראשונה, והאיטלקים קיבלו סוף סוף נקודות מעונשין של פז בדקה ה-59. פטרסון, בעונשין בדקה האחרונה, ניצח את המשחק לסקוטים.

צוברי הנקודות:

סקוטלנד:

טריי : כריס פטרסון
המרה : פטרסון
עונשין: פטרסון
שער שדה : גורדון רוס

איטליה :

טריי : מירקו ברגמאסקו
המרה : רמירו פז
עונשין : פז


הטבלה הסופית:

צרפת 1-0-4 85-148 8
אירלנד 1-0-4 97-131 8
סקוטלנד 2-0-3 81-78 6
אנגליה 3-0-2 106-120 4
וויילס 3-1-1 135-80 3
איטליה 4-1-0 125-72 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully