וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים נדרשו לשלם עבור צביעת הכיתות

18.3.2006 / 16:17

הנהלת עירוני י"ד בתל אביב מכחישה שדרשה כסף ומאשימה את הוועד, שמאשים חזרה את ההנהלה. משרד החינוך יתפנה רק לאחר החג

הורי תלמידים בכיתות ז'-ח' בבית הספר עירוני י"ד בתל אביב, פנו לרכזת פניות הציבור במשרד החינוך, מזי שרטר, בבקשה לברר מי הורה למורות בית הספר לגבול מהם כספים לסיוד הכיתות. ההורים שטחו את טענותיהם בפני שרטר, והוסיפו כי המורים אמרו כי הייתה זו ההנהלה שהוציאה את ההוראה.

בעיתון "תל אביב" דווח כי הנהלת בית הספר הכחישה את הידיעה, והפנתה אצבע מאשימה לעבר ועד ההורים. ועד ההורים מצידו, החזיר את ההאשמה להנהלה. בינתיים, הכיתות לא סויידו, וההורים דורשים את כספם חזרה.

במכתבם לשרטר, טוענים ההורים כי באסיפת הורים שנערכה בתחילת השנה, ביקשו המורות מכל הורה לשלם 100 שקלים, וכי 700 שקלים מתוך הסכום צפויים לממן את צביעתם הכיתות. ההורים טענו, כי התשלום, אמור להיות ממומן על ידי הרשות המקומית.

מנהל בית הספר, דוד לבון, אמר כי "לא נדרש ולו הורה אחד לשלם עבור צביעת הכיתה. לא הוצא כל חוזר המטפל בכך, ולא הוצבה כל דרישה בית ספרית לעניין זה".

עיריית תל אביב טוענת כי לאחר בירור עם בית הספר, עולה כי הדרישה הגיעה בדווקא מוועד ההורים, וכי "הגבייה נעשתה ביוזמת אחד מוועדי ההורים של בית הספר, ולא על דעת ההנהלה. המנהל הודיע להורים שהגבייה אסורה, ושיושב להם כספם". בוועד ההורים מאידך, הכחישו את גרסת העירייה: "זה לא אנחנו, זו ההנהלה שדרשה את הכסף". משרד החינוך אמר בתגובה כי "הנושא יבדק אחרי החגים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully