וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מחשב בסין: עזור לזקנה לחצות הכביש

16.3.2006 / 19:01

המשחק, שיזמה ומימנה הממשלה, אמור ללמד את דור האינטרנט כמה נימוסים. אם עברת את כל השלבים, אולי תפגוש את מאו טסה דונג

משחק וידאו חדש כובש את [[סין]] בסערה. המטרה שלו, בניגוד לרוב אחיו לז'אנר, היא לא להכות באויבים או לירות בחייזרים, אלא לעזור לזקנות לחצות את הכביש. בין המטרות הנוספות: לשכנע בעדינות זרים שלא לירוק ולקלל ברחוב. עברת את כל השלבים? תוכל לנסות ולהגריל פגישה עם היו"ר הנערץ, [[מאו טסה דונג]], ואולי אפילו לקבל ממנו חתימה.

באופן לא מפתיע, את המשחק הזמינה הממשלה הקומוניסטית. הוא פותח על ידי חברת תוכנה מצליחה בשם שאנדה אינטראקטיב. בסוכנות הידיעות AFP דווח כי המטרה הממשלתית היא לעודד נימוסים טובים, במדינה בה אזרחיה ידועה בחיבתם ליריקה עסיסית בכל הזדמנות.

המשחק נקרא "ללמוד מהחבר ליי פנג", על שם חייל אגדי – שכנראה הומצא בכלל על ידי אותה ממשלה – שהפך לאייקון חברתי במהלך הרפורמות המאואיסטיות בשנות השישים. אם הוא היה קיים אי פעם, ליי פנג מת בתאונה ב-1962, בגיל 22. אבל למרות קוצר שנותיו, הוא הספיק לבצע כל כך הרבה פעולות למען החברה שהממשל הקומוניסטי בסין החליט להפוך אותו למודל חיקוי. הוא נותר בצל מאז תקופת הרפורמות, ו\עד שלאחרונה הוחלט לנער ממנו את האבק כדי לתת השראה לדור חדש של סינים.

המשחק הוא רק אחד מתוך סדרת משחקים, "הגיבורים הגדולים של סין". כולם הוזמנו ומומנו על ידי הממשלה, ונמצאים בפיתוח על ידי חברת שאנדה. בין הגיבורים המחנכים האחרים שנועדו לפתח ערכים בילדי האינטרנט נמצאים ז'נג הא, אדמירל סיני-מוסלמי מסורס, שהוביל סדרה של מסעות גילוי אפיים, שהרחיקו עד אפריקה לפני 600 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully