וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסים בחה"א הזמינו נערות ליווי בסיור מחנות השמדה

16.3.2006 / 8:38

שני הטייסים שהשתתפו בסיור בפולין הזמינו לחדרם 2 נערות מקומיות. עם שובם לארץ הועמדו לדין ונשלחו לכלא ל-10 ימי מחבוש

שני טייסים מ[[חיל האוויר]], שהשתתפו בסיור במחנות ההשמדה ב[[פולין]], הזמינו לחדרם במלון שתי נערות מקומיות, כנראה נערות ליווי.

בידיעות אחרונות דווח, כי השניים, טייסי מסוקי קרב בדרגת סגן, יצאו לפולין במסגרת פרויקט "עדים במדים" של צה"ל. כל המשתתפים תודרכו כמה פעמים כיצד להתנהג בפולין. נאמר להם בפירוש כי שעת כיבוי האורות תהיה ב-12 בלילה, ושמצופה מהם להפגין התנהגות שתכבד את מטרת הנסיעה.

ביום האחרון לביקור בפולין גילה גורם במשלחת, כי השניים לא עמדו בלוח הזמנים ולא היו בחדרם בחצות. בשעה מאוחרת יותר הוא ראה אותם חוזרים לחדרם והעביר דיווח למפקד המשלחת. בבירור הראשוני שנערך עם השניים התברר שהחשדות נכונים.

כשחזרה המשלחת לארץ, זימן אליו מפקד בית הספר לטיסה בחצרים את שני הטייסים וביצע תחקיר לאירוע. השניים הכחישו שהזמינו נערות ליווי לחדרם, ואמרו כי יצאו לבילוי והכירו שתי סטודנטיות שבסוף הלילה הגיעו לחדרם. הם נשפטו לעשרה ימי מחבוש, והמשך שירותם בחיל האוויר ייבחן. הטייסים הביעו חרטה על מעשיהם ואמרו כי לא חשבו על ההשלכות.

דובר צה"ל אישר את הפרטים ומסר, כי חיל האוויר מוקיע כל התנהגות שאינה הולמת קצינים וחיילים, בוודאי במסע למחנות ההשמדה בפולין- פרוייקט שצה"ל מייחס לו חשיבות רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully