וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: פתיחה טובה לנבחרת הנוער באליפות העולם

רועי פרידמן

15.3.2006 / 22:12

הנבחרת מתחרה בדרג 3, וקצרה שני ניצחונות, 3:14 על טורקיה ו-1:14 על בולגריה. דניאל ארליך הצטיין עם שבעה שערים בשני המשחקים

נבחרת ישראל פתחה מצויין את אליפות העולם דרג 3 עם שני נצחונות גבוהים על טורקיה ובולגריה. האליפות במקור היתה אמורה להערך במרכז קנדה במטולה, אך הועברה לבוקרשט, רומניה.

במשחק הראשון, ישראל ניצחה בתוצאה של 3:14 את טורקיה. מיכאל הורוביץ הבקיע 3 שערים ומסר שלושה אסיסטים, דניאל ארליך ושון נורמן הבקיעו שני שערים ומסרו ארבעה אסיסטים כל אחד והיו צוברי הנקודות העיקריים של הנבחרת. הנבחרת הבקיעה שני שערי שורט-הנדד, והיתה 8 מ-11 בפאוור פליי.

במשחק השני הביסה הנבחרת 1:14 את נבחרת בולגריה. ארליך היה שוב כוכב המשחק עם חמישה שערים וחמישה אסיסטים. אלי צ'רבאטוב, שהחמיץ פנדל, הבקיע שניים ומסר שלושה אסיסטים. הנבחרת היתה "רק" 3 מ-9 בפאוור פליי אבל הבקיעה 4 שערי שורט הנדד במשחק.

כרגע הנבחרת ניצבת במקום השני אחרי רומניה, כשביום היא תשחק נגד נבחרת דרום אפריקה. הנבחרת השישית בטורניר היא זו של ניו זילנד, כאשר המשחק המרכזי יהיה ביום שישי מול רומניה. רוב שחקני הנבחרת משחקים במטולה, כאשר שחקנים נוספים באים מקבוצות מעלות, חיפה ושני שחקנים שמשחקים בקבוצת נוטר דאם בקנדה. ז'אן פרון, שמשמש כמאמן הלאומי, מאמן גם את הנוער. אחד מעוזריו, אדוארד רבנייאגה משחק בבוגרים. בהצלחה לנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully