וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ניצחון לדאלאס על ונקובר

הסטארס השיגו את ה-43 עם 2:4 ביתי על הקנוקס. קלגארי הכניעה את קולורדו 3:4, והשתוותה אליה עם 37 נצחונות

דאלאס - ונקובר 2:4

מייק מודאנו לקח את העניינים לידיים, הבקיע שער והכין שניים, כשהפעם בה מצא את הרשת, שלוש דקות מפתיחת השליש האחרון, העלתה את הסטארס ליתרון 2:3, לפני שג'ייסון ארנו חתם, שש דקות לסיום. גם יוסי יוקינן רשם שער ושני טיגונים, כשהטבח הראשי היה סרגיי זובוב עם שלושה מטעמים. יוקינן ויירי להטינן העלו את הסטארס ליתרון, לפני שאנסון קרטר ודניאל סדין הישוו בשליש השני.


מונטריאול - טמפה ביי 2:1

הלייטנינג, למרות יכולת בינונית העונה, עשו צעד משמעותי לכיוון הפלייאוף, כשניצחו את הקנדיינס, שמשוועים לנקודות כדי להיאחז במקום המוביל למאי. הפעם כריסטובאל הואט לא הושיע את הקנדיינס, שראו מהעבר השני את שון ברק מונע 31 נסיונות הבקעה, ואת וינס לקאבאלייה ומרטין סט. לואיס מעלים את טמפה ביי ליתרון, אותו צימק מייק ריביירו לקראת הסיום.


סט. לואיס - קולומבוס 2:3 (הארכה)

משחק בין שתי קבוצות שהולכות לדוג מוקדם. כריסטיאן בקמן עם שער הארכה שהיקנה לבלוז את הניצחון. ג'יי מקלמנט עם כל ההכנות לשער לסט. לואיס.


קלגארי - קולורדו 3:4

אחרי שהפליימס כבר הובילו 0:3 (ג'רום איגינלה פעמיים ובראיין מרצ'נט), הם ראו את ג'ו סאקיק ומילאן היידוק מפיחים תקווה לאווס בשליש האחרון. צ'אק קובאסב העלה את קלגארי ל-2:4, אבל אלכס טנגוויי צימק מעט יותר מדקה לסיום. בסופו של דבר, הניצחון נשאר אצל מיקה קיפרוסוף, עם 26 עצירות, והפליימס.


סן חוזה - לוס אנג'לס 3:4

המדור לא סתם מחזיק מאנשים. אצלנו סחורה זו סחורה, וכשאנחנו מזמזמים את שמו של ג'ונתן צ'יצ'ו - אנחנו יודעים למה. צ'יצ'ו שלנו ירה שלישייה אל הרשת (39 בסך הכל), כשבכל שלושת השערים הוא נעזר בג'ו ת'ורנטון. שער ואסיסט למייקל קמאלרי מהקינגס.


חדשות הליגה: סקוט פארקר, הפורוורד של סן חוזה, הורחק לשני משחקים ללא תשלום, לאחר שניסה לטפס על מחסום הזכוכית בין הספסלים, במשחק של קבוצתו בשבת נגד נאשוויל. המטרה: חילופי מהלומות עם ברנדן ווייט. לפי הסכם העבודה החדש, פארקר יקבל קנס לפי משכורת של שני משחקים (כמעט 6,000 דולר), שילך לקרן סיוע חרום של אירגון השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully