וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הרשיע את מפתחי "הסוס הטרויאני"

14.3.2006 / 11:55

מיכאל ורות האפרתי ישלמו כל אחד מיליון שקלים. אם בית המשפט יאשר את עיסקת הטיעון, הוא ירצה מאסר של שנתיים והיא - 4 שנים

בני הזוג מיכאל ורות האפרתי הורשעו על פי הודאתם בכל המיוחס להם בפרשת "[[הסוס הטרויאני]]". בני הזוג הודו בפיתוח התוכנה, ובמכירתה לשלושה משרדי חקירות פרטיות. החוקרים הפרטיים שילמו להם כאלפיים ליש"ט על כל קורבן אצלו הושתלה התוכנה, השואבת מידע מן המחשב ומעבירה אותו למפעיל התוכנה. התוכנה הושתלה אצל חברות מהבכירות במשק, ובין הנפגעים היו משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ודרכו החברות HOT, שטראוס-עלית ופרטנר.

סניגוריהם של בני הזוג האפרתי ונציגי הפרקליטות הציגו בפני בית המשפט עסקת טיעון במסגרתה תרצה רות האפרתי עונש מאסר של ארבע שנים ותשלם קנס כספי בסך מיליון שקלים. בעלה מיכאל ירצה שנתיים מאסר וישלם אף הוא קנס בסך מיליון שקלים. בית המשפט טרם אישר את פרטי עסקת הטיעון.

הפרשה כולה התגלתה לאחר שהפסיכולוגית ורדה רזיאל-ז'קונט, שהאפרתי היה נשוי לבתה, ובעלה הסופר [[אמנון ז'קונט]] התלוננו במשטרה על חדירה למחשב הפרטי שלהם.

במקביל להסגרת הזוג האפרתי מתנהל זה כמה חודשים משפטם של תשעה חוקרים פרטיים, שלפי כתבי האישום קנו מהם את התוכנה. החוקרים ישבו במעצר יותר ממאה יום, עד שבית המשפט העליון שלח אותם, לפני כחמישה חודשים, למעצר בית מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully