וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: נצחונות לדטרויט ולאוטאווה

13.3.2006 / 14:24

מספר 44 לרד ווינגס, 3:5 בשיקגו. הסנאטורס הכניעו בבירה את וושינגטון 2:5 וגם בפאלו טסה קדימה, עם 2:6 על בוסטון המתפוררת

שיקגו - דטרויט 5:3

הצמד פאבל דאטסיוק והנריק זאטברג ממשיך להנפיק נקודות וניצחונות לרד ווינגס. קורי קרוס, ברנדן שנאהאן ודאטסיוק העלו את דטרויט ל-0:3 מהיר, שצומק ל-3:2, אבל זאטברג ומת'יו שניידר סגרו עניין. דאטסיוק ושניידר הוסיפו שני אסיסטים, זאטברג אחד. לקרוס היה זה שער ראשון מאז עבר מפיטסבורג ביום חמישי. ניקולאי חביבולין נמשה החוצה משחק שני ברציפות אחרי שספג שלושה שערים מחמישה נסיונות הבקעה בלבד.


וושינגטון - אוטאווה 5:2

דני היטלי הבקיע את השער ה-37 שלו וגם טיגן שניים, ג'ייסון ספזה הוסיף מנה דומה והסנאטורס לא התקשו לרשום את ה-43 שלהם. 25 עצירות לריי אמרי, כשאוטאווה היא 1-0-7 בשמונת המשחקים האחרונים מול הקפיטאלס.


קולורדו - קלגארי 0:3

ניצחון חלק ונאה לאווס, שממשיכים לשאוב ביטחון מפיטר בודאי. הרוקי בן ה-24 תפס את חולצת הפותח מאז הטרייד של דייויד אבישר למונטריאול, ועם 33 עצירות רשם שאט אאוט ראשון בקריירה. כל הכובשים, אלכס טנגוואי, מילאן היידוק וג'ו סאקיק, גם הוסיפו אסיסט למאזנם.


בפאלו - בוסטון 2:6

הסייברס לא התקשו לנצח את הברוינס המפורקים, שרק מחכים לסיום העונה. דניאל ברייה לא התרשם מהעובדה שרצף המשחקים בהם כבש, שמונה, הגיע לסיום: "זו הסיבה שאנחנו קבוצה טובה. מי שלא יהיה על המגרש ימצא את הרשת", אמר בריירה, וצדק. תומאס וואנק הבקיע שניים ובישל אחד, מקסים אפינוגנוב עשה את ההיפך וכמוהו אלס קוטאליק. דרק רוי וטים קונולי השלימו את המסכת.


ניו יורק ריינג'רס - אטלנטה 3:2 (הארכה)

הת'ראשרס ממשיכים לשים ביד על הפלייאוף, בעוד הריינג'רס לא נראים איי איי איי עם הפסד חמישי רצוף. מרטין סטראקה ויארומיר יאגר (שער מספר 44) העלו את ניו יורק ל-0:2, רונאלד פטרוביצקי ואיליה קובאלצ'וק (42) איזנו ובהארכה כבש מארק סייברד את שער הניצחון. אטלנטה דופקת על הדלת של מונטריאול במקום השמיני.


מינסוטה - אדמונטון 3:4

בראיין רולסטון נתן משחק עצום, בו הבקיע שניים ובישל שניים, והיה שותף ישיר לכל השערים ולמהפך שהעניק ניצחון לוויילד. רולסטון העלה את מינסוטה ל-0:1, הישווה ל-2:2 ולאחר מכן טיגן למרטין סקולה ופייר מארק בושארד, שהפכו פיגור 3:2 לניצחון. בושארד סיים עם שלושה אסיסטים בנוסף לשער. שון הורקוף עם שער ושני אסיסטים לאוילרס.


פיטסבורג - פילדלפיה 0:2

הפעם הדרבי של פנסילבניה שייך לפנגווינס, שנעזרו בשיתוף פעולה של קולבי ארמסטרונג וסידני קרוסבי. קרוסבי הרוקי בישל פעמיים וארמסטרונג ידע לאכול היטב עם צמד. 22 עצירות למארק אנדרה פלרי בשער פיטסבורג.


אנהיים - פיניקס 2:5

כולם חוגגים על פיניקס, אז מדוע שהמייטי דאקס יישבו בשקט? אולג קבאשה ופול מארה העלו את הקויוטיז ל-0:2 בשליש הראשון, ג'פרי לופול צימק בשני ובשלישי נפרצו הסכרים, כשסמואל פאהלסון, ג'ף פריזן, קורי פרי וטוד מרצ'נט הלמו בפיניקס. שני אסיסטים לרוב נידרמאייר, שמתחיל לחזור לעצמו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully