וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי התעלל בלברדור מהצפון?

12.3.2006 / 17:30

משפחה מהצפון מצאה כלב ליד מעלות, לאחר שעבר התעללות, ונותר עם חוט ניילון עמוק בצווארו. הכלב נותח, אך סובל מפציעות

ביום שבת הגיעה למרפאתו של ד"ר רענן רפאלי, בקריית שמונה, משפחה מהאזור, עם כלב מסוג [[לברדור]] מעורב, כבן שנה, לאחר שעבר התעללות מזעזעת. הם סיפרו כי מצאו את הכלב מספר ימים קודם לכן, ליד מעלות, עם חוט ניילון קשור לצוואר – כנראה מכיוון שהאדם שהתעלל בו ניסה לחנוק אותו למוות. הכלב הצליח לברוח, והחוט שנותר כרוך על צווארו חתך את בשרו לעומק.

המשפחה מצאה אותו כשהוא מפוחד ולא ניתן היה להתקרב אליו. הם דאגו להאכיל אותו ולנסות להתחבב עליו במשך כמה ימים, ואז הצליחו ללכוד אותו ולקחת אותו למרפאתו של ד"ר רפאלי.

ד"ר רפאלי היה מזועזע מהמקרה, ונאלץ לנתח את הכלב בהרדמה על מנת להוציא את חוט הניילון מצווארו. כמו כן אמר ד"ר רפאלי שהכלב מטופל באנטיביוטיקה ויהיה עליו לעבור תקופת שיקום, ושהוא מקווה כי המשפחה המוצאת או אנשים אחרים יאמצו את הכלב ויצילו אותו.

דוברת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן, אמרה בתגובה "מה הפלא שההתעללות נמשכת וגואה, אם אדם ששרף את הכלב של השכנים, בגלל שזה נבח והפריע לו שוחרר באותו יום בערבות. כל זמן שהשופטים לא יחמירו בעונשים, אנו צפויים לשמוע על עוד ועוד מקרי התעללות מזעזעים בבעלי חיים".

עמותת "תנו לחיות לחיות" מבקשת את עזרת הציבור בתפיסת המתעלל. כל מי שיש לו מידע אודות המתעלל מתבקש לפנות לעמותה, בטלפון 03/6241776

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully