וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: במזל טוב, יש סיכום

9.3.2006 / 15:19

הבעלים והשחקנים הגיעו להסדר לשש שנים, התקרה תגדל בעונות הקרובות. קולפפר דורש טרייד, האריסון ומאנינג אולי יקצצו בשכרם

השקט חוזר ל-NFL. לאחר מספר שבועות מתוחים, בהם לא היה ברור מה יעלה בגורל חוזי השחקנים בליגה, הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) בעלי הקבוצות ואיגוד השחקנים לסיכום על תקרת השכר והאריכו את ההסכם הקולקטיבי בשש שנים. בהצבעה שנערכה הצביעו 30 בעלים בעד, כשרק שתי קבוצות של שוק קטן לא תמכו. שוק השחקנים החופשיים יתחיל ב-7:01 שעון ישראל ביום שישי.

הבעיה העיקרית היתה לצופף את הקבוצות סביב התקרה הנוכחית, ממנה הן סבלו, שהגבול שלה היה עד 94.5 מיליון דולר. כעת צפויה התקרה לגדול בעד 15 מיליון לקבוצה, כשהשנה יוצב על 1-102 מיליון וב-2007 עשוי לעלות ל-109 מיליון. "יש קבוצות שיתרמו מעט יותר מאחרות", אמר דניאל סניידר, בעלי הוושינגטון רדסקינס, קבוצת השוק הגדול ביותר בליגה, "זהו מצב של ווין-ווין".

נציג איגוד השחקנים, ג'ין אפשואו, יכול היה לנשום לרווחה: "זו לא שאלה של מנצחים ומפסידים, חשוב לליגה שתהיה הבנה בין הצדדים. אנו צועדים קדימה על מנת שנוכל להגדיל את הרווחים בעתיד".

"העבירו אותי או שחררו אותי"

לדאנטה קולפפר, הקוורטרבק של מינסוטה, נמאס מחרושת השמועות. "עשו עליי טרייד או שחררו אותי", דרש קולפפר מהנהלת הוייקינגס. "בגלל חילוקי הדעות שיש ביני לבין ההנהלה, מוטב יהיה לשני הצדדים לו ייפרדו", אמר קולפפר בהודעה. השחקן והוייקינגס ביחסים רעועים מאז פרשיית "ספינת האהבה" בסתיו האחרון, בה נתפסו מספר שחקנים של הקבוצה מתנים אהבים עם חשפניות על יאכטה. הוא נפצע בברכו ב-30 בנובמבר, ועדיין לא ברור אם יוכל לפתוח את עונת 2006.

ההסכם החדש תובע קורבנות, לא בהכרח מאלה שנחתכו, אלה מאלה שחוששים להיחתך. דרק ברוקס הסכים לקיצוץ של 12 מיליון דולר בשכרו בשנתיים הקרובות כדי להישאר בטמפה ביי. בראיין ביליק מכחיש שריי לואיס רוצה לעבור מבולטימור. טראוויס הנרי יישאר כנראה בטנסי, בשכר מינימום.

מי שבינתיים לא מקצצים הם פייטון מאנינג ומרווין האריסון, הכוכבים של אינדיאנפוליס. החשש הכבד באינדי היה שתחת תקרה של 94.5 מיליון דולר, לא יהיה מקום להעמיד קבוצה תחרותית עם החוזים של השניים. ההסכם החדש יאפשר להם מעט מרווח תחת התקרה.מאנינג הסכים להוריד 5 מיליון דולר משכרו והאריסון 7.5, סה"כ תרומה של 12.5 מיליון דולר למועדון. בשלב זה לא ברור אם הקיצוצים אכן יתבצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully