וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: פיניקס הפתיעה בדטרויט

8.3.2006 / 19:22

משחק גדול לקרטיס ג'וזף מול קבוצתו לשעבר ב-2:5 על הרד ווינגס. נאשוויל ניצחה בקלגארי, דאלאס באדמונטון והאיילנדרס את הדווילס

דטרויט - פיניקס 5:2

ניצחון יפה לקויוטיז ולקרטיס ג'וזף, שוער הרד ווינגס בעונת המשחקים שעברה (לפני שנתיים). קוז'ו מנע 35 ניסיונות הבקעה, והשאיר מעט אוויר לזאבי הערבה במירוץ הקלוש שלהם לפלייאוף. יחד איתו בלט מייק קומרי, עם צמד. אחרי שיתרון 0:3 צומק ל-2:3 הגיעו קומרי ושיין דואן, ובשליש האחרון סגרו עניין. פאבל דאטסיוק וברנדן שנאהאן עם השערים לכנפיים האדומות.


בפאלו - בוסטון 2:3

הסייברס ממשיכים בדרכם הקלילה אל הפלייאוף, אם כי במקרה הזה לא היה להם כל כך קל. פטריס ברג'רון ומילאן יורצינה הובילו פעמיים את הברוינס ליתרון, אבל שער פאוור פליי של תומאס וואנק והבקעה של יוכן הכט פחות מארבע דקות לסיום, השאירו את הניצחון בעיר כנפי העוף. שני אסיסטים לדניאל ברייר.


ניו יורק איילנדרס - ניו ג'רסי 1:1 (1:2 לאיילנדרס בפנדלים)

בפעם השניה בשישה ימים נפגשו הקבוצות, בפעם השניה בשישה ימים הגיעו לפנדלים, בפעם השניה בשישה ימים ניצחו האיילנדרס בשוטאאוט את מרטין ברודור והדווילס. מירוסלאב סאטאן וטרנט האנטר הבקיעו במטווח, וברודור, שעמד על מאזן 1:6 עד לפני שבוע בשוטאאוט, ספג שני הפסדים רצופים. ג'יימי לנגנברונר העלה את השדים ליתרון בשליש השני, מארק פריש הישווה בשלישי. 30 עצירות לריק די פייטרו בשער ניו יורק.


קולומבוס - שיקגו 3:1

ניצחון נוח לבלקהוקס, שגמרו את העונה יחד עם הבלו ג'אקטס. ראדים ורבאטה, פטריק שארפ ומת'יו ברנאבי הפכו פיגור של מני מלהוטרה. 41 עצירות למארק דניס בשער קולומבוס.


טורונטו - מונטריאול 3:5

אחרי חמישה הפסדים צופים לקנדיינס, המייפל ליפס סוף סוף התעלו על עצמם. אדי בלפור מנע מ-30 דסקיות להיכנס ותומאס קברלה, בערב גדול, כבש אחד וטיגן שלושה. מאטס סונדין עם שני שערים לליפס.


פיטסבורג - טמפה ביי 4:4 (0:2 ללייטנינג בפנדלים)

האלופה לא נמצאת בכושר טוב לאחרונה והעונה בכלל, ויצאה בשן ועין מהמפגש מול אחת מגדולות הנמושות שבליגה. אחרי שכבר הובילה 1:4, טמפה ביי נכנעה לשערים של סידני קרוסבי, ג'וזף מליכאר וראיין וויטני, פחות מדקה לסיום, כדי להזיע ולנצח בשוט אאוט. דן בויל עם שני שערים ואסיסט, בראד ריצ'רדס ו-ויני פרוספאל עם ההבקעות בפנדלים.

נשוויל חייבת תודה ללגוונד

קלגארי - נאשוויל 3:2

דייויד לגוונד הבקיע שני שערים, כשזו הייתה הפעם השלישית בלבד העונה הוא כובש. בכל הפעמים שהבקיע, היו אלה שערי ניצחון או שערים שהובילו לניצחון. גרג ג'ונסון עם השער הנוסף לפרדאטורס, דיון פאנוף וכריסטיאן הוסליוס עם שערי פאוור פליי לפליימס.


סט. לואיס - קולורדו 1:1 (0:1 לאוולאנש בפנדלים)

ניצחון בשיניים לאווס, שהכניעו רק פעם אחת במשחק את קרטיס סנפורד, שש דקות לסיום כשג'ו סאקיק מצא את הרשת והגיב לשער שכבש כריסטיאן בקמן עשר דקות מוקדם יותר. מילאן היידוק עם השער היחיד בפנדלים.


מינסוטה - לוס אנג'לס 3:2 (הארכה)

שני שערים של ווס וולץ העלו את הויילד ל-0:2 מהיר יחסית, אבל ג'רמי רוניק וטום קוסטופולוס לא נבהלו והישוו. בהארכה הגיע לובומיר ויסנובסקי, שכבש את שער הניצחון דקה ו-21 שניות מפתיחתה והעניק ניצחון מספר 35 העונה לקינגס וחמישי ברציפות שלהם.


אדמונטון - דאלאס 3:3 (0:2 לסטארס בפנדלים)

כמו טמפה ביי, גם הסטארס לא החזיקו יתרון בשליש השלישי. למרות שעלו ל-1:3, הכוכבים ראו כוכבים מראיין סמית' ושון הורקוף, רק כדי להגיע לשוטאאוט שבו יוסי יוקינן וסרגיי זובוב מכריעים את המשחק. שני אסיסטים של אלס המסקי לא עזרו לאוילרס. דאלאס, אגב, שיחקה תשעה משחקים בשיטת הפלייאוף החדשה ומעולם לא הפסידה בפנדלים.


אנהיים - סן חוזה 4:5 (הארכה)

סנדיס אוזולינש ערך קאמבק מתוקשר בסוף השבוע שעבר, והספיק שוב לעשות כותרות, הגם שלא בדיוק הבקיע את שער הניצחון שנרשם לזכותו בהארכה. אוזולינש ירה פאק שנעצר והוחדר לשער אחרי ערבוביה בין פטריק מרלו מהשארקס ומייקל פאלסון, שנגע במחבטו בזה של מרלו וגם לדסקית להיכנס. שני שערים לאנדי מקדונלד באנהיים, שער ואסיסט לג'ו ת'ורנטון בסן חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully