וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, הא, מי זה בא?

מיכל מירון-שקד

7.3.2006 / 15:50

מיכל מירון-שקד רואה את כל ההתקפות מכל הכיוונים על אהוד אולמרט, ובעקבות הופעתו אצל יאיר לפיד קובעת - מצאנו מנהיג

מי היה מאמין שבבוקר שלפני הופעתו בטלויזיה אצל יאיר לפיד, פרס עוד תקף את אולמרט: אין למהר ולהכריז על עוד נסיגה, רתח פרס. אולמרט מצידו, תקף באותו בוקר את ההנהגה המוסלמית בטענה שניצלו את התקרית בנצרת לצרכים פוליטיים. יו"ר חד"ש תקף את אולמרט ואמר שהצהרות ממלא מקום רוה"מ "יוצאות מראש חולה בגזענות והתנשאות". זהבה גלאון ממרץ תקפה את קדימה על הונאת הציבור: "אי אפשר לסיים את הכיבוש בדרך של להיות עם ולהרגיש בלי" פסקה גלאון.

בליכוד תקפו את קדימה בטענה שהם עושים בתשדירים שימוש מוגזם וגם מטעה בראש הממשלה, אריאל שרון. אלפי חולות סרטן השד, הנמצאות בסכנת חיים, פנו בתחינה לממלא מקום ראש הממשלה שימצא מימון ממשלתי להרצפטין. אבל הנה בא היועץ המשפטי לממשלה והוא קורא לממשלה לא להיות "פעילה מידי" עד הבחירות. על ממשלת המעבר להימנע מלקבל החלטות המהוות רפורמה במדיניות. אז גם אם היתה לאולמרט תוכנית למלחמה בעוני - בא מזוז והקפיא לו אותה. על הזין של מזוז הרעב והרעבים. קודם כל שיהיה כאן טוהר בחירות.

גם מחוץ למדינת הגמדים יש רעש ומהומה: מירדן מדווחים לנו על החרפת המשבר בין עמאן לירושלים - הירדנים עומדים על כך ש"האלוף החצוף" שהתנבא שעבדאללה יהיה המלך האחרון בירדן יודח בשל פגיעתו במלך. מוושינגטון נמסר על התכתשות בין משרד החוץ לבין השגריר דני איילון. הסיבה למריבה - איושו של תפקיד מזכירה זוטרה. ואם בתפקידים מדובר, ואם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי משטרת ההגירה? יגידו לקצין המודיעין של היחידה לעוף הביתה, בגלל סכסוך אישי עם מפקד היחידה.

כך אנחנו נראים 3 שבועות לפני הבחירות. כמו סדום ועמורה. כמו רגע לפני פרוץ מלחמת העולמות. במקום לבחור כאן, מעורר רצף האירועים הזה רצון עז להגר מכאן. במקום להרגיע - כולם תוקפים. והגעגועים למשיח בן דוד רק הולכים וגוברים, כי בינתיים אין משיח. יש רק קבוצת אנשים שרבים על השלטון ובדרך כלל לא עוצרים באדום.

ובכל זאת, ולמרות כל האמור לעיל, הצליח אהוד אולמרט לגייס אמש הופעה נינוחה בתוכנית של בנו של חברו הטוב מקדמת דנא, לפיד האב. אולמרט אומנם הגניב עיניים למצלמה, אבל בד"כ הרשים מאוד: ישיר, מחובר. חזק. אם חיפשנו מנהיג, אתמול מצאנו אותו שוב.
הנה בנאדם שגם אם פעם לא היה עוצר באדום, עכשיו הוא עוצר. האיש הזה הוא לא ביבי נתניהו. הוא גם לא עמיר פרץ. האיש הזה הוא אהוד אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully