וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי כל הזמן גונב למליסה את הרגליים התותבות???

רויטרס

7.3.2006 / 14:04

כבר פעם שנייה תוך שלושה חודשים שמישהו גונב למליסה האף בת ה-16 מקליפורניה את הרגל התותבת, ואחר כך מחזיר. זה כבר לא מצחיק

שתי רגליים תותבות שנגנבו מנערה בת 16 בקליפורניה נמצאו באופן מסתורי בטנדר של אמה. זוהי הפעם השנייה תוך שלושה חודשים שאחת מגפיה המלאכותיות של הצעירה נלקחה, ואז הוחזרה.

סמל דייויד אוסטין ממשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס אמר כי חוקרי המשרד חיפשו טביעות אצבעות על התותב, שניזוק קלות, וראיינו "רשימה ארוכה" של אנשים, אולם לא העלו קצה חוט. "אנחנו מתייחסים לזה כאל פשע", אמר אוסטין. "יש לנו פריצה לבית מגורים לטפל בה. זו גניבה מדרגה ראשונה ופריצה, ואם נמצא את האחראים נטפל בהם כיאות".

שתי הרגליים, שנלקחו מחדר השינה של מליסה האף בפברואר, נמצאו ביום רביעי שעבר בחלק האחורי של הטנדר של אמה. "גברת האף החנתה את הטנדר לשעתיים בבית הספר התיכון, וכשהיא נסעה משם היא שמעה משהו מקרקש מאחור, ובסופו של דבר מצאה את הרגליים שנגנבו לאחרונה".

מליסה, שאיבדה את רגלה הימנית ב-2003 כשנפגעה מרכב מחוץ לבית ספרה, משתמשת בתותב בשווי 16 אלף דולר כדי לשחק סופטבול (גרסה מרוככת של בייסבול), ותותב אחר, בשווי 12 אלף דולר, לשימוש יומיומי.

גם בנובמבר פרצו גנבים לבית משפחת האף וגנבו את התותב של מליסה. האיש שהתאים למליסה את התותב חבר לסוכנות נדל"ן מקומית ויחד תרמו השניים 16 אלף דולר לרכישת תותב חלופי. בינואר נמצא התותב הישן כשהוא זרוק בחצר האחורית של המשפחה, לאחר שככל הנראה הושלך לשם על ידי הגנבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully