וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים משלמים כדי שהילד ישובץ בבי"ס מועדף

6.3.2006 / 14:55

הורים לתלמידים בבריטניה משלמים מאות פאונדים כדי לערער על החלטות הדחייה של בתי הספר כלפי ילדיהם

ההורים ב[[בריטניה]] בוחרים להשקיע את כספם בהגשת ערעורים על החלטות בדבר בתי הספר בהם ילמדו ילדיהם. זאת, לאחר שקיבלו עצה לעשות כן ממומחים, אשר משכנעים אותם להאמין כי הערעור יגביר את סיכוי ילדם לזכות במקום בבית הספר שדחה אותו קודם לכן. כמה מההורים כל כך מפוחדים, שהם משלמים לארגונים חיצוניים כדי שייצגו אותם בהגשת הערעור.

ב-BBC דווח, כי בסדר החדש במערכת המוניציפלית בבריטניה, הורים מקבלים את ההודעה בדבר ההקצאות לבתי הספר של ילדם ב-1 במרץ.

אחד היועצים, גראהם ג'ונס, אומר כי הטלפון שלו לא מפסיק לצלצל בתקופה זו של השנה. "ישנם הורים חרדים ונרגזים שקיבלו זה עתה את החדשות הרעות ורוצים סיוע בהכנת הערעורים שלהם" אומר ג'ונס.

לטענת ג'ונס, ישנם הורים השולפים שלל טיעונים רגשניים של יעבדו ולא יתרמו לשינוי ההחלטה. "היום דיברתי עם לא מעט הורים בוכים", אומר ג'ונס ומוסיף כי הימים הקורבים יהיו עמוסים ביותר. לגברי ג'ונס הוא ואנשיו "עוזרים לכמה שיותר הורים, אך לבסוף כנראה שנדחה כ-500 הורים שלא יהיה באפשרותינו לעמוד בעומס כה רב".

הורה המעונין בסיוע של ג'ונס הבהגשת הערעור יצטרך להיפרד מ-325 פאונדים, שהם כ- 2,700 ש"ח ובתמורה לכך יכתבו ג'ונס ואנשיו את בקשת הערעור בעבורו. אם ירצה ההורה שג'ונס יגיש בעצמו את הערעור לוועדה בשמו של ההורה, ישלם על כך ההורה סכום של 800 פאונד, שהם כ- 6,600 ש"ח.

ג'ונס כיהן כראש בתי הספר היסודיים בבריטניה, אומר שמתוך שישה הורים רק הורה אחד לא יחפש עזרה בהגשת הערעורים. לטענתו, שיעורי ההצלחה שלו עומדים על בין 60 ל-70%.

לדבריו, בתי הספר אומרים להורים דברים שאינם נכונים כלל וכלל, שההורה לא יודע להבחין בהם, אך הוא, מתוקף ניסיונו, יודע כי אלו דברים שגויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully