וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות בארה"ב: טיילר פרי ממשיך להוביל

מור שני

6.3.2006 / 12:39

הקומדיה דלת התקציב Madeas family reunion שומרת על הובלה בקופות, מעל סרטים חדשים בכיכובם של ברוס וויליס ומילה ג'ובוביץ'

בצלו של טקס האוסקר שמשמש ובא, וכבר שבוע שני ברציפות, ניצבת הקומדיה דלת התקציב של טיילר פרי “Madeas family reunion”, במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארה"ב, עם רווחים של 13 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון ורווח כולל של 48 מיליון מדהימים. הקומדיה, שהופקה בתקציב מגוחך של 6 מיליון דולר, הצליחה לדחוק למקום השני את “16 blocks” , מותחן משטרתי בכיכובו של ברוס וויליס, שהכניס בסוף השבוע רק 11.7 מיליון דולר.

סוף השבוע האחרון היה חלש בקופות בהוליווד בהן נרשמה הכנסה כוללת של קצת פחות מ-84 מיליון דולר לכל 12 המקומות הראשונים בטבלת שוברי הקופות. במצב הרווחים העגום יחסית, יכולים ראשי האולפנים להאשים בעיקר את טקס האוסקר שהתקיים אמש והשאיר את רוב הצופים בבית, מול המסך הקטן.

למקום השלישי ירד השבוע סרט הכלבים האבודים החדש של דיסני "שמונה מתחת לאפס" (“Eight below”), שבשבוע שעבר היה במקום השני. עוד נכנס השבוע למצעד סרט המוטציות החדש בכיכובה של מילה גובוביץ' “Ultraviolet” והוא מדורג במקום הרביעי. אבל כנראה שאפילו ג'ובוביץ', שותפתו לשעבר של הגבר-גבר מהמקום השני, ברוס (ב'האלמנט החמישי') בגרסתה המשורגת והמוטציונית לא עזרה הרבה בשבוע היבש הזה בהוליווד, והסרט, שזה השבוע הראשון שלו על המסכים, רשם רווח עלוב למדי של 9 מיליון דולר.

מיד אחריהם מדורגים אגדת בתולת הים “Aquamarine” של אולפני פוקס עם הכנסה של 7.5 מיליון דולר בסוף השבוע, ו”Dave chappelles block party” עם 6.5 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully