וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת ההימורים ל-29 במרץ נפתחת

רועי כ"ץ

6.3.2006 / 11:55

מה יהיה ביום שאחרי הבחירות? אולי הנבואה ניתנה לשוטים, אבל שוטים נהנים יותר מהחיים. רועי כ"ץ לוקח סיכון ומנבא

איש חכם אחד אמר פעם: "קשה לחזות דברים - במיוחד בכל הקשור לעתיד". למרות האזהרה והסיכוי לטעות, יש מידה לא קטנה של הנאה בחיזוי מגמות ומהלכים, במיוחד בפוליטיקה הישראלית הלא צפויה והקפריזית. פחות מחודש לבחירות, כיף לפתוח רשמית את בורסת ההימורים על כמה מהעימותים והתרחישים המעניינים ביותר בבוקר שאחרי פרסום התוצאות.

ברוורמן נגד עמיר פרץ

כל מי שמכיר את אבישי ברוורמן יודע שהאיש אינו בנוי להיות מספר שתיים של אף אחד, בטח לא מספר ארבע ברשימה. אם עמיר פרץ יצליח להשיג מספר מנדטים גבוה מ-20 וישלב את מפלגת העבודה בממשלת אחדות, יש סיכוי שברוורמן ימתין עם הפוטש.

בתסריט אחר, בו עמיר פרץ משיג מספר מנדטים דומה לזה שהביא עמרם מצנע, הסכינים ישלפו מוקדם מהצפוי ונשיא האוניברסיטה לשעבר יתנפל על ראשות המפלגה.

ההימור: כדאי לעמיר פרץ לישון עם עין אחת פתוחה.

מני מזוז לאן ומתי?

מי שצריך לדאוג מאוד מתוצאות הבחירות וההישג הצפוי של מפלגת קדימה, הוא היועץ המשפטי לממשלה. מני מזוז לא היסס לצאת נגד צחי הנגבי בתקופה האחרונה ובעבר נרשם גם עימות חריף בינו ובין אהוד אולמרט על רקע פגישה אותה ערך אולמרט עם בני משפחת גבריאלי. מצד שני, היועץ המשפטי החליט להימנע מעיסוק בפרשת מכירת ביתו של אולמרט למיליארדר דניאל אברהמס.

ההימור: לאחר הבחירות (לא מוקדם מדי, כדי לא לעורר ביקורת ציבורית) מזוז הולך הביתה.

ממשלת פרץ-נתניהו

מה שמגוחך ביוזמה הפוליטית של ממשלת עבודה-ליכוד, זו התחזית שאפילו ביחד לא יצליחו שתי המפלגות לעבור את ארבעים המנדטים. להזכירכם, צריך לפחות שישים כדי להקים קואליציה.

הדיבור על ממשלת נתניהו-פרץ מעמיד את שני הצדדים באור לא מחמיא: אלו שרצו סדר יום חברתי ישבו עם אביר הכלכלה החופשית, נתניהו מצדו יתקשה להסביר לתומכיו הכלכליים כיצד הוא חובר לסוציאליסט משדרות.

ההימור: לא בבית ספרנו.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

האיחוד בימין

בינתיים זה נראה לא רע. המפדל, שראתה כבר את סוף הדרך הפוליטית, זוכה לעדנה בזכות אפי איתם ובני אילון. גם בצד השני מרוצים. זבולון אורלב וחבריו הצליחו לדלל מעט את הדימוי הטרנספריסטי ולכבס באמצעות מילים מתונות את מפלגת הימין הקיצוני.

הבעיות יצוצו ברגע שיתחיל המו"מ הקואליציוני. המפדל רוצה פנימה, בעוד אילון ואיתם יתקשו לשבת בממשלה עם קדימה.

ההימור: אין פה רומנטיקה, רק אינטרסים. החבילה הזו תתפרק.

היה טוב, היה יוסי?

קמפיין פרובוקטיבי לא מבטיח קולות בקלפי. יוסי ביילין לא צריך להתבשם מהמחמאות של אנשי הפרסום, רובם מצביעים למרצ גם ככה. ליו"ר מרצ יש הרבה מה להוכיח ורק שבעה-שמונה מנדטים יורידו לו מהגב את יוסי שריד ושולמית אלוני.

פחות משישה מנדטים וביילין יכול להתחיל לאסוף תרומות למרכז ביילין לשלום או לחמם את אביגדור ליברמן במסע הופעות משותף.

ההימור: ביילין שורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully